Tilaajille

Hyvä asia­kas­pal­ve­li­ja kuun­te­lee, neuvoo, odottaa bus­si­py­sä­kil­lä ja tar­kas­taa ohi­men­nen auton pohjan – lue ou­lu­lais­ten asia­kas­pal­ve­li­joi­den ko­ke­muk­sia työs­tään

Hyvä asiakaspalvelija on aarre, joka onnistuu nostamaan hymyn äreänkin asiakkaan huulille.

Hyvä asiakaspalvelija on oikea aarre, joka onnistuu nostamaan hymyn äreänkin asiakkaan huulille.

Arja Turunen, Markus Lapinlampi, Silja Viinikka ja Toni Rahikainen ovat loistavan asiakaspalvelun ammattilaisia. He kuuntelevat, ennakoivat ja huomioivat asiakkaan tarpeet laajasti. Hyvät asiakaspalvelijat pitävät ihmisten kanssa juttelemisesta.

He ovat usein hyväntuulisia ja käyttävät huumoria. Pelisilmää huumorin käytössä pitää olla, mutta sitä heille on kertynyt työkokemuksen myötä.