Nuoret: Valkean ke­sä­ka­tu on nuorten mie­les­tä tur­val­li­nen, vaikka siellä ta­pah­tuu ikä­viä­kin asioita

Alpakka Media haluaa laa­jen­tua Poh­jois­mai­hin kos­ke­tus­näyt­tö­pe­leil­lä

Oulun Yrityskiihdyttämön myllyn läpikäynyt Alpakka Media Oy satsaa kaupallisiin kosketusnäyttöpeleihin.

Alpakka Median toimitusjohtaja Niina Tuikkala.
Alpakka Median toimitusjohtaja Niina Tuikkala.
Kuva: Jarmo Kontiainen

Alpakka Media Oy satsaa kaupallisiin kosketusnäyttöpeleihin Oulun Yrityskiihdyttämön käytyään. Yrityksen toinen peli valmistuu marraskuussa.

”Melkoisen myllyn läpi pyöräytettiin, mutta antoisaa oli”, huokaa Alpakka Media Oy:n toimitusjohtaja Niina Tuikkala. Puolen vuoden sparraus Oulun Yrityskiihdyttämössä on piiskannut yritykseen vauhtia ja selkeyttänyt suuntaa.

Jo toista pikkulasten sukupolvea koukuttavat Hertan maailma -animaatiot saavat toimia markkinointikanavana, kertoo Tuikkala.

Tavoitteena on laajentua nopeasti Pohjoismaissa.