Tilaajille

Yh­dek­säs­sä vuo­des­sa Vis­kaa­lis­ta on tullut suo­sit­tu lä­hi­li­hab­rän­di, josta ra­vin­to­lat muis­ta­vat mainita me­nuis­sa – "Jos jotakin sattuu, me rea­goim­me ja otamme osa­vas­tuun"

Viskaalin brändin ja myynnin kasvattaminen on onnistunut isojen tuottajien puristuksessa. Haaveena on kasvattavaa myyntiä etelään.

Heikki Räinä viihtyy maatilan navettatöissä ja Tuula Kukkola-Räinä vastaa markkinoinnista ja viestinnästä.
Heikki Räinä viihtyy maatilan navettatöissä ja Tuula Kukkola-Räinä vastaa markkinoinnista ja viestinnästä.
Kuva: Pekka Peura

Päivän ensimmäinen makkaraerä paistuu jo uunissa, kun Viskaalin tilan isäntä Heikki Räinä lopettelee aamunavettatöitä.

Tiistaina tilalla on teurastuspäivä, joten varhain keskiviikkoaamuna tuotannon tiloissa teroitellaan veitsiä, leikataan lihaa ja pursotetaan makkaraa.