Talous

Nordea järjestää pank­ki­pal­ve­lui­den neu­von­ta­ti­lai­suuk­sia senioreille

Talous 6.3.2018 10:11 | Päivitetty 6.3.2018 10:53
STT

Pankkikonserni Nordea alkaa neuvoa tehostetusti ikäihmisiä digitaalisten pankkipalveluiden pariin. Nordea kaavailee järjestävänsä eri puolilla maata satoja neuvontatilaisuuksia, joissa opastetaan ikääntyneitä.

Yhteistyössä on mukana vanhusjärjestöjä ja heidän opastajiaan. Tilaisuuksia järjestetään ensivaiheessa pääkaupunkiseudun lisäksi myös Joensuussa, Kuopiossa, Tampereella ja Turussa.

- Moni seniori haluaa innokkaasti oppia käyttämään esimerkiksi mobiililaitteita pankkiasioiden hoidossa, mutta kokee tarvitsevansa tukea alkuun pääsemisessä, sanoo liiketoimintajohtaja Sari Tempakka.

Pankkitunnuksia tarvitaan laajasti eri palveluissa, joissa asiakkaan tulee varmentaa henkilöllisyytensä luotettavasti. Näitä ovat esimerkiksi verottajan tai Kelan toiminnat tai terveystietojen ja sähköisten reseptien Omakanta-palvelu.

Nordea kertoo, että sen yli 65-vuotiaista asiakkaista yli 60 prosenttia käyttää sekä verkkopankkia että maksukorttia. Jompikumpi on käytössä melkein kaikilla.

Linkki juttuun

Linkki juttuun

Linkki juttuun

MAINOS

Kommentoi

Nytkö se hiekka taas kelpaisi Nordean köytäville. Ei tarvi vaivautua, kyllä me noin yksinkertainen asia osataan leikiten kuin pankkiasioiden hoito, millä välineellä tahansa.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Melko turhaa hommaa. Isäukko ei osaa edes tekstiviestiä lähettää vaikka se on sille näytetty 100 kertaa. Miten sellaiselle mitään omakantoja opettaa.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Uutisvirta

Etusivulla nyt

Paikallissää

Jari ja sarjakuvat

Jari

23.6.
Jari on tauolla. 24.6. - 26.9.

Naapurit

24.9.
;

Uutiset osastoittain

Palvelemme sinua

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään Kalevan tilausasioissa ja muissa lukijan palveluissa.

Asiakaspalvelu

(08) 5377 610 (ma-pe 9-16)

www.kaleva.fi/asiakaspalvelu

Kalevan medioilla tavoitat 331 000 lukijaa.

Yrityspalvelut

(08) 5377 180

yrityspalvelut.kaleva.fi


stats-image