Kotimaa

Lidl testaa parhaillaan omaa etukorttiaan – puhelimella käytettävä sovellus tulee ladattavaksi kevään 2020 aikana

KUVA: Essi Puuri
Kotimaa 18.2.2020 17:59
Antti Karvonen

Päivittäistavaraketju Lidl kertoo testaavansa parhaillaan uutta asiakkaiden etuohjelmaa.

Lidl Plus -nimellä kulkevaa etukorttia käytetään digitaalisesti älypuhelimella. 

– Suomalaisten lompakot ovat täynnä erilaisia etukortteja. Halusimme oman etuohjelmamme digitaaliseen muotoon, jotta se kulkee ketterästi mukana. Digitaalinen asiakaskortti on helppo skannata kassalla ja edut ovat käytössä saman tien. Sovelluksen avulla pystymme myös olemaan aktiivisesti vuorovaikutuksessa etuasiakkaidemme kanssa, Lidl Suomen kaupallinen johtaja Mikko Forsström kertoo tiedotteessa.

Omaa ostohistoriaansa voi seurata digikuittien avulla. Myös takuukuitit tallentuvat sovellukseen.

Lidl Plus -asiakkaille tarjotaan erilaisia etuja muun muassa alennuskuponkien muodossa. 

Sovelluksessa kaikki Lidliin liittyvä on kootusti yhdessä paikassa. Sovelluksessa voi muun muassa hakea myymälöiden osoitetietoja, navigoida lähimpään myymälään, tarkastaa aukioloaikoja ja lukea mainoslehden ja muita Lidlin julkaisuja.

– Tietty tarjous voi olla voimassa vain omassa lähikaupassa tai tietyllä alueella. Lisäksi suomalainen voi saada vaikkapa lomamatkallaan Espanjassa tietoa paikallisista tarjouksista, Forsström kertoo.

Lidl Plus -sovellus tulee ladattavaksi kevään 2020 aikana GooglePlay- kaupasta ja Appstoresta. Sovellus on ilmainen.

MAINOS

Kommentoi

Näytä kaikki kommentit (43)

Mikä etukortti se on jos toimii puhelimella? Etuälykännykkä se on, aika kallis "kortti" käyttäjälleen, mutta ilmainen LIDL:lle.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Juu - ei kiitos.
Setelit ja kolikot käytössä yhä enemmän ja laajemmin eikä mitään ostokäyttäytymisen vakoiluja kenenkään toimesta millään keinoilla.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Litukan hinnat "kortilla" tai ilman silti halvemmat kuin s tai K-Marketissa. Ja sitä käteisellä maksua ei ole edelleenkään kielletty ruokakaupoissa.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Entäpä ne joilla ei ole älykännykkää, maksavat sitten kalliimman hinnan? Ei ole tasa-arvoista.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tämä on mielenkiintoinen veto Lidliltä - moni kun on suosinut ketjua nimenomaan sen takia, ettei siellä tarvitse suostua mihinkään korttiin tai jäsenyyteen sitoutumiseen, vaan hinnat ovat olleet samat kaikille!
Mielenkiintoista tässä on myös se, että bonukset/plussat toimivat vain mobiilipuhelimella. Näin ketju sulkee kanta-asiakkaistaan pois vanhempaa väestöä ja meitä muita, jotka eivät älypuhelinta omista tai edes halua omistaa.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Onneksi ei olle vailla Escorttia:-)
Hyvä Lidl. Tulemme käyttämään jatkossakin vain Lidliä!!

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tulee siinä tarjouksille hintaa kun pitää sitä varten ostaa älypuhelin ja maksaa sen kuukausimaksut. Kiitos ja näkemiin.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

No ei ole pakko ostaa älypuhelinta, kyllä ne sulle myyvät Lidlissä kuten ennenkin.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Niiva se ostokset on älypuhelittomalle kalliimmat ko niile joilla on varaa ostaa älypuhelin ja kalliit liittymät. Ja sovellukset kyttäävät ja käyttävät puhelimen omistajan tietoja yms.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mikä on tradenomin yleisin kysymys? Onko plussakorttia...mutta ei tätä liiteriin tarvita. Hinnat nousee varmasti saat joskus 10 eurosta 50 senttiä takas..

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Lidl yrittää sitouttaa asiakkaita mutta tuleekin karkottaneeksi entisetkin. Nythän on taas sama käydä S tai K kaupoissa, niissä on laajempi valikoimakin.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kaikki nämä dingendangeli uudistukset näkyvät hinnoissa.
Mieluummin maksaisin vähemmän ruuasta kuin käyttäisin jotain höpöhöpö kortta tai kännykkäsovellusta.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Hyvä! Kerrankin järkevää plussaa. Tästä minä tykkään;)

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Älkää tehkö, pliis. Tykkään kun ei tarvi typeriä kortteja. Pitäkää "mikä-kortti-tahansa" -päiviä pari kertaa vuodessa muistuttamassa noiden korttien järjettömyydestä.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti
Näytä kaikki kommentit (43)

Uutisvirta

22
Yle: Sairaalat saivat varmuusvarastoista jopa kahdeksan vuotta sitten vanhentuneita hengityssuojaimia
12
Osingot tulisi maksaa – osinkotulot ovat monelle tarpeellinen lisä jatkuvasti ostovoimaansa menettävän eläketulon jatkeeksi Lukijalta
9
Etäopetuksen laatuun tulee kiinnittää huomiota – etäopetusta ei ole se, että Wilmassa lähetetään ohjeita ja kirjalliset vastaukset pyydetään palauttamaan Wilmaan Lukijalta
7
Ei yhtään uutta koronakuolemaa Suomessa – tehohoidossa yli 60 ihmistä, heistä kolme Oulussa
6
LM:n tiedot: Hallitus kaavailee muutoksia turvapaikkarahaston käyttöön – Välimeren turvapaikanhakijoiden vastaanottoon tarvitaan 13 miljoonaa euroa
5
Suomen oltava oikeusvaltio koronakriisissäkin – koronatartuntojen kasvun kanssa kilpailee voitokkaasti vain jälkiviisaus Lukijalta
5
Hus seuloo parantuneita uusilla vasta-ainetesteillä – ne löytävät myös oireettomasti koronaviruksen sairastaneet

Etusivulla nyt

Mainos

Paikallissää

Varoituksia voimassa!

Ajokeli on ajoittain huono Satakunnan, Kanta-Hämeen, Päijät-Hämeen, Kymenlaakson, Etelä-Karjalan, Pirkanmaan, Keski-Suomen, Etelä-Savon, 
Pohjois-Savon, Pohjois-Karjalan, Etelä-Pohjanmaan, Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Kainuun maakunnissa sekä Pohjois-Pohjanmaan maakunnassa lukuun ottamatta Koillismaata lumi- tai räntäsateen vuoksi.

Juttutupa

Kuumin keskustelu nyt

En ymmärrä yrittäjien "ahdinkoa"

293 viestiä | Lue keskustelu

Päivän tykätyin viesti

Tietämättömien piensijoittajien osakehölmöilyt

HEP \o/ Täällä yksi ymmärtämätön. Minä en oikeasti tiedä, mitä salkkuni yrityksille tapahtuu tulevaisuudessa. En edes ... Lue lisää...
Pannarimies

Jari ja sarjakuvat

Jari

23.6.
Jarin piirrokset arkistossa.

Naapurit

2.4.
;

Uutiset osastoittain

Palvelemme sinua

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään Kalevan tilausasioissa ja muissa lukijan palveluissa.

Asiakaspalvelu

www.kaleva.fi/asiakaspalvelu


Pohjoisen kattavimmat mediatilat ja monipuoliset markkinoinnin palvelut printtiin ja digiin.

Kaleva Media B2B asiakasratkaisut

(08) 5377 180

kalevamedia.fi/yrityksille


stats-image