Metsästys: Poh­jois-Poh­jan­maal­le myön­net­tiin luvat 25 il­vek­sen kaa­ta­mi­seen

Huumerikokset: Oikeus tuo­mit­si eh­dot­to­mia van­keus­ran­gais­tuk­sia tör­keis­tä huu­maus­ai­ne­ri­kok­sis­ta Oulussa

Mainos: Kalevan ti­laa­jan kump­pa­ni­etu­na liput puoleen hintaan Kär­pät-Pe­li­cans ke 27.10. peliin.

Tilaajille

Ro­kuas­ta tuli myös kos­me­tiik­ka­brän­di – Vien­tiin sat­saa­va pien­yri­tys valikoi tuo­te­sar­jal­leen nimen, joka toimii myös ul­ko­mail­la

Miehille suunnatun brändin kehittämiseen kannusti ilmeinen markkinarako, espoolainen yrittäjä Jari Niitynperä kertoo. Suomessa Tukes valvoo kosmetiikkatuotteita, kunhan ne ovat tulleet myyntiin.

– Korona tuli tosi huonoon aikaan, mutta nyt näyttää jo paremmalta. Tavoitteenamme on olla kategoriamme markkinajohtaja Euroopassa kolmen vuoden päästä, Rokua Skincare -kosmetiikkabrändin kehittänyt yrittäjä Jari Niitynperä sanoo.
– Korona tuli tosi huonoon aikaan, mutta nyt näyttää jo paremmalta. Tavoitteenamme on olla kategoriamme markkinajohtaja Euroopassa kolmen vuoden päästä, Rokua Skincare -kosmetiikkabrändin kehittänyt yrittäjä Jari Niitynperä sanoo.
Kuva: Mauri Ratilainen

Moni pohjoissuomalainenkin kuluttaja on jo ehtinyt äimistellä tuoretta miesten kosmetiikkabrändiä, joka on napannut nimensä Muhoksen, Utajärven ja Vaalan alueilla sijaitsevalta Rokualta.

Rokua Skincare -luonnonkosmetiikkasarja on pulpahtanut esimerkiksi Stockmannin, Sokoksen, Ruohonjuuren, Life-ketjun ja Lyko-verkkokaupan valikoimiin. Myös Finnair aikoo ottaa sen myyntiin.