Kolumni
Tilaajille

Oulussa tuhlataan rahaa brändiä heikentämällä – teatterirahojen leikkausesitys on mainehaitta Oululle

”Kaupunginhallituksen enemmistö ei ymmärrä brändistä, maineesta ja niiden yhteydestä talouden realiteetteihin sitä kaikkein tärkeintä asiaa: brändi on rahaa. Se on rahaa, ja sillä tehdään rahaa”, Antti Leikas väittää.

Oulussa on käynnissä useita kiinnostavia hankkeita, joilla rakennetaan kaupungin tulevaisuutta. Yhteistä näille hankkeille on, että niiden tavoitteena on tehdä Oulusta entistä veto- ja elinvoimaisempi pohjoisen Suomen keskus.

Käynnissä on myös Oulun brändityö. Viestintäjohtaja Mikko Salmi on käynyt puhuttamassa kaupunkilaisia kaduilla, ja brändityöryhmä on tehnyt pitkää päivää.