Aloita uusi keskustelu

Oulun HYVINVOINTIkeskus

Aloittaja: että sellaista palvelua=palvelemattomuutta Terveys ja hyvinvointi 20.9.2019 14:01

palveluako?
Soitin ja langoilla olin yli tunnin:
nauha hoki koko ajan, siis yli tunnin:

Olette edelleen jonossa teitä palvellaan mahdollisimman pian.....
Toistatunnin kuuntelun jälkeen katkaisin puhelun....Sairas ei jaksa enempäänsä....
Mitä pitäisi tehdä? Kenen vastuu ihmisten palvelusta hyvinvointikeskuksessa....Oulussa?

Vastaa Ilmoita asiaton viesti
Näytetään 1 - 20 / 28 viestiä

Itse soitin tuiran hyvinvointikeskukseen pari viikkoa sitten,jätin soittopyynnön automaatin ohjeiden mukaan painamalla nr.1 . 10 minuutin päästä hoitaja soitti,suotta sinne langoille jää roikkumaan...

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Muutama viikko sitten kävin. Ensin maanantaina. Istuminen ei onnistunut,lähdin pois. Tiistaina uudelleen. Pyysin apua jo ilmoittautuessa. Erittäin ripeä ja asiallinen palvelu. Sain pikaista apua ja palvelu oli kohteliasta. Kiitosta vielä näin jälkikäteen.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

asiaa oli myllyojan hyvinvointikeskukseen.vaan infossa olikin vartija.ei selvinnyt terveydenhuoltoasiat vartian koulutuksella.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Älä hätäile, Rinnehän on luvannut meille 7 vrk:n hoitotakuun. Huomenna kaikki on paremmin.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti
Mainos. Keskustelu jatkuu alapuolella.
Mainos. Keskustelu jatkuu alapuolella.

Kuka Rahastaa näillä puhelin palveluilla ? onhan se outoa että Pitää Kiiminkiin mennä Hammaslääkärillekki,kun muilla ei ole aikoja,mitenkä tuo vanhalla Lankapuhelimella toimii tuo numeron lähettäminen?

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ala-arvoista pitää potilasta tunti ja ylikin linjalla...Hävitöntä palvelua.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jos on akuutti hätä niin silloin pitää itse raahata luunsa heti aamusta terveyskeskukseen. Silloinkaan ei taida päästä lääkärille vaan sairaanhoitajalle. Oikein kovassa hädässä pitää soittaa 112.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

MIKSI roikut turhaan langalla?
Nauhoite antaa kyllä vaihtoehdon valitse 1 ja Sinulle soitetaan takaisin saman päivän aikan.
Itse kokeilin juuri tiistaina ja toimi hyvin.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Outoa etteivät muka jouda vastaamaan, mutta hyvin kyllä ehtivät soittelemaan perään saman päivän aikana. Minusta tuo on hankala systeemi, kun sitten kun soittavat saattaa olla sellainen tilanne että ei itse pääse vastaamaan.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kävin tässä tk:ssa tilaamassa aikaa itselleni, kun nettipuolella se ei onnistunut.
Mutta eipä tuntunut sielläkään mikään pelaavan, aikaa meni ja kutsun tullessa kyllä pahoitellaan, että joutuu odottamaan ja välillä joku emäntä kävi karjumassa, että ajakaa ne "koneet" alas, että saataisiin yhteydet pelaamaan.
Lisäksi Oys:n ja avosairaalan välinen nettiyhteys näkyy olevan koetuksella, vaikka saman katon alla ollaan, mutta ei vaan näy pelaavan, potilaan tiedot näkyy karkaavan pilveen, vai?

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Onhan tuo ala-arvoista sairaiden palvelua - saat roikkua puhelinlaskuusi yli tunnin -

mitähän jos panet asiaa eduskunnan vastaavalle miniseriölle ja ministerille - onkos e vasemmston pellavapäää vaiko punatukkainen fruuu joka paukutteli sotesopankeittoa viime hallituksessa ja nyt ministeri..

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Joskus ei auta muu, kuin tilata ambulanssi viemään sairaalaan.

Kun meitä ei palvella, on tehtävä se millä voi hoitoon päästä.

Julkisiin hammadlääkäripalveluihin ei pääse, jos ei ilmoittaudu jonoon jo kuukausikaupalla ennen tarvetta.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Saat sinä Ambulanssinkin tilata,ei ne ota muutenkuin hätätilassa olevan potilaan,miksihän Sairaanhoitaja soittaa ,kun laittaa tuon 1 odottamaan,onko he keskusneitinä muun työn ohella?

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Avasin tabletilta netin ja paikallisen lääkärikeskuksen ajanvarauslistan. Klikkasin seuraavaksi päiväksi ajan kun samalla päivää en itse olisi ehtinyt paikan päälle. Nopeaa ja kätevää.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Samansuuntaiset kokemukset yli tunnin kesti että sai soiton jos jättää viestin sinne siis soittopyynnön numerona, että vastattiin soitolla.

On 6miljoonaa panna cykkeleihin - olisko muutama puheli meenvastaajahenkilö palkattava palvelemaan...

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

No romahtiko sun terveys siinä tunnissa, seon hätänumero erikseen. Siellä on varmaan monta muutakin soittajaa, pääasia että sait yhteyden.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Paikallissää

Varoituksia voimassa!

Ei varoituksia.

Ajokeli muuttuu huonoksi aamusta alkaen Kainuun ja Lapin maakunnissa sekä seuraavissa Pohjois-Pohjanmaan kunnissa: Pudasjärvi, Taivalkoski ja Kuusamo lumi- tai räntäsateen vuoksi.

Juttutupa

Kuumin keskustelu nyt

Maataloustuet.

107 viestiä | Lue keskustelu

Päivän tykätyin viesti

Rikkaan ajatuksia

Ole ja elä vaan. Ei tarvitse hävetä. Jos et pääse häpeästä eroon, niin ota ammattiauttaja apuun. Syyy on jossakin lapuu... Lue lisää...
Elä vaan

Jari ja sarjakuvat

Jari

23.6.

Naapurit

21.10.

Fingerpori

21.10.
;

Uutiset osastoittain

Palvelemme sinua

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään Kalevan tilausasioissa ja muissa lukijan palveluissa.

Asiakaspalvelu

(08) 5377 610 (ma-pe 9-16)

www.kaleva.fi/asiakaspalvelu

Kalevan kokonaistavoittavuus on 86 % Oulun markkina-alueen kuluttajista viikossa.

Kaleva Media Yrityspalvelut

(08) 5377 180

kalevamedia.fi/yrityspalvelut/