Aloita uusi keskustelu

Veroilmoituksen palautus muuttunut - oltava perillä määräpäivänä

Aloittaja: ei kaikilla oo nettiä Talous 19.4.2019 09:24

Huononnus palautukseen,
se,
että ilmoitus on oltava VEROTOIMISTOSSA palautuspäivänä
ei siis riitä, että postittaa...

Ja sitä enen on pitänyt pyytää lomake ja kirjekuori...erikseen verottajalta,

huomattava huononnus veronmaksajalle.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti
Näytetään 1 - 13 / 13 viestiä

Lopullinen verotus valmistuu lokakuussa, mutta lisäverot on maksettava elokuussa. Jos esitäytetyn ilmoituksen mukana on tullut lisäveroa, mutta ilmoitusta täydentämällä sen saisi pois, pitääkö maksaa elokuussa ja sitten saa palautuksia lokakuussa?

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

PItää maksaa mutta raha tulee bumerangina takaisin ja vasta sitten kun oikea lopullinen on valmis tietää luis äijän käy.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ei kyllä verkossa ole helppoa tehdä. Kaikki on selvitettävä juurta jaksain, kuten osakekaupat, kiinteistökaupat, kotitalousvähennys, vuokratulot, työhön liittyvät kulut, pääomatuloihin liittyvät kulut jne. Verkkolomakkeilla ei yksinkertaisesti ole tilaa minkäänlaisille selvityksille.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Siellä mitään selitellä tarvitse - selittele sitten jos sattuvat asiasta tehden kysymään. Ei se kone kenenkään reunahuomautuksia edes lue.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti
Mainos. Keskustelu jatkuu alapuolella.
Mainos. Keskustelu jatkuu alapuolella.

Väki vanhenee ja nettiä ei todellakaan ole mm maaseudun mummujen ja paappojen mökeissä ja matkat on pitkät...Ei ole tasa-arvoista. Avustajaa ja se maksaa.... tarvitaan jos...

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Voi että kun nyt on vuosi 2019 eikä 1979, aika muuttuu ja ei tässä auta vedota ettei mummot osaa

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Parannus se on. Postin kautta palauttaminen ja paperiversion siirtäminen järjestelmään on kallista ja me maksetaan.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Paikallissää

Jari ja sarjakuvat

Jari

23.6.
Jari on tauolla.

Naapurit

20.5.
;

Uutiset osastoittain

Palvelemme sinua

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään Kalevan tilausasioissa ja muissa lukijan palveluissa.

Asiakaspalvelu

(08) 5377 610 (ma-pe 9-16)

www.kaleva.fi/asiakaspalvelu

Kalevan medioilla tavoitat 331 000 lukijaa.

Yrityspalvelut

(08) 5377 180

yrityspalvelut.kaleva.fi