Aloita uusi keskustelu

Miksi Lidlissä ei saa hyvää ja kohteliasta asiakaspalvelua.

Aloittaja: Alpo47 Muut 5.8.2013 13:34

Haluan tuoda tänne juttutupaan mielipiteeni Lidli kaupasta. Ensiksi haluan kehua lidliä ennen kuin haukun. LIdli on hyvä kauppa, joka on suomeen erittäin tervetullut, sillä se tervehdyttää suomalaista kilpailua ja pienyrityksiä.

Minusta Lidlissä ei saa laadukasta palvelua. En tiedä johtuuko se siitä, että siellä on liian nuoria työntekijöitä, joilla ei ole suurilta osin minkään näköisiä käytöstapoja.
Siellä ei sanota kiitos, näkemiin tai olkaa hyvä. Lidlissä ei tervehditä ollenkaan.
En tiedä johtuuko se nimenomaan siitä että siellä on nuoria töissä? toivottavasti ei sillä kyllä nuoretkin osaavat olla fiksuja ja hyviä asiakaspalveljoita.

LIdlissä työntekijät näyttävät enemmän "rokki tähdiltä" kuin fiksuilta ja helposti lähetyttäviltä ihmisiltä.

Toivonkin että joku Lidliläinen lukee tämän jutun ja miettii onko parannettavaa. MInä käyn lidlissä halvan maidon takia, mutta ei ole mukava kun aina joutuu totemaan että siellä ei todellaan osata perustaitoja. Kassoillakin vain heittelevät tavaroita. Ihan kuin jossain ralli kilpialuissa jossa halutaan rikkoa nopeus ennäyksiä. Ei minusta tätä voi selittää halvoilla hinnoilla, sillä käytöstavat ovat muutenkin maksuttomia.
Mitä mieltä arvon muut lukijat ovat. Onko Lidli sellainen kuin kuvailin?

Vastaa Ilmoita asiaton viesti
Näytetään 1 - 20 / 210 viestiä

Normaalit hei, kiitti ja heippa olisi paikallaan, eikä varmaan liikaa vaadittu.
Tai pitemmän kaavan mukaan päivää, kiitos ja näkemiin.
Tämän verran kassan kuuluu asiakasta huomioida,joka ketjussa!

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Käypä Kuusamon lidlissä. Hyvää ja ystävällistä palvelua.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mikään kauppa ei myy kaikkea tarvitsemaani siihen hintaan, jonka olen halukas maksamaan, tuskinpa kaikkea yleensäkään myy. Lidlissä kuitenkin käyn säännöllisesti, melko useinkin, vaikka se ei ole lähin kauppa. Palveluun olen tyytyväinen kassojen toiminta mukaanlukien. Tavaravalikoimakin on hyvä, on paljon laadukasta, mieluista tavaraa, usein ihan kohtuulliseen hintaan.

Jos jostakin on huomauttamista, sekin hoituu kätevästi netin avulla. Voi vaikka esittää toivomuksen jostakin tuotteesta, tai kommentoida laatua tai palvelua. Kaikki hoituu sivistyneesti.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Parasta on Lidlissä, että siellä asioint on nopeaa, ei tarvii hiippaili satoja metrejä isojen markettien käytäviä. Palvelu on aina ollut asiallista.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Maksavia asiakkaita lidl -takaosassa ostoksilla.....lidl -kuulutus kertoilee, että kassa 4 sulkeutuu. Parin minuutin päästä kassoilla taas piitkät jonot, kolmen minuutin päästä lidl -kuulutus kertoilee, että kassa neljä avataan....kaksi minuuttia ja lidl -kuulutus kertoilee, että kassa neljä aukeaa.....minuutin kuluttua kassahenkilö kiiruhtaa ....jostain kustannuspaikalle nro neljä.

Tätä kun tapahtuu tunnettain niin......onkohan jotain jo pahasti vialla. Luulisi henkilöstöä v.......ttavan. Pakkohan lidl -suurten johtajien on tietää tämä naurettavuus joka vaan jatkuu ja jatkuu vuodesta toiseen. Saksassa voinee toimia muttei toimi Suomessa.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti
Mainos. Keskustelu jatkuu alapuolella.
Mainos. Keskustelu jatkuu alapuolella.

Olen aina saanut erittäin hyvää ja asiallista palvelua ja kohtelua Lidlistä. Jos menet sinne kiukettelemaan niin tod. näk. juuri Sinua katsellaan vähän vinosti eikä Sinua kuitenkaan aleta erityisesti nuoleskelemaan vaikka sitä toivoisitkin...

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ainakin Haapalehdon Lidlissä on kiva henkilökunta ja kassojen kohteliaisuus huippua. Jos kysyy jostain tavarasta, niin viedään heti oikealle hyllylle. Minulta tulee ainakin kiitokset!

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Lueppa aloittaja otsikko Kiitos lidl Suomi kohta 4000 viestiä. Sanotko itse iloisesti hei kun menet kassalle vai näytätkö nyrpeää naamaa.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Minuakin potkittiin perseelle, Rismassa tuli luuvitosesta. Onko Alpo nyt ihan tosissaan? Vasta kehuit Lidlin maasta taivaaseen.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kovin on keskinkertaista palvelua. Kassoilla usein nuoria miehia eikä mitään tyttöjä.
Hinnat eivät juurikaan ole prismaa halvempia, tarjoustavarat usein loppu. Enpä niin kauheasti ketjua kehuisi.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

En ole havainnut, että tarjoustuote olisi loppunut. Päinvastoin, tarjoustavaraa on ollut myynnissä tarjousajan jälkeen päiväkausia.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Joskus loppuu, joskus riittää alkuperäistä ilmoitusta kauemmin. Lidl ei palkkaa alaikäisiä, tyttöjä ja poikia saat etsiä muualta. Ja lähes koko putiikkihenkilökunta tekee kaikkia töitä putiikissa, joskus kassalla on mies, joskus nainen.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

toimitaan asiallisesti, minä haen elintarvikkeita sekä hyviä kulutustavaroita tarjouskorista.
henkilökunta laittaa tarvitsemiani tavaroita niille kuuluville paikoille jotta minulla on mistä ottaa. Siivoavat ja hoitavat kassaa jotta Lidlillä olisi varoja toimittaa tuotteet kuluttajille.
Hyvät päivät sekä ylimääräiset nyökyttelyt joutaa ääs- ja koookaupoihi, ne on laskettu mukaan niiden hintoihin

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Äläpä nyt kärjistä, jos myymälässä eivät moikkaile,niin kassalla ainakin. Mutta jos joku kampe on hakusessa ja kysyt niin taatusti auttavat ja ovat koteliaita ja erittäin avuliaita! Liki kahdeksan vuoden kokemuksella ja miltei päivittäisenä asiakkaana kaikki kiitos! Eipä niitä moikkailijoita ole Prismassa eikä Cittarissakaan, siellä saat ihan rauhassa hortoilla ja etsiskellä ominnokkines! No nyt puhunkin vain Oulun Isokadun lidlistä: Käyppä ja kato!

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Asiakkaiden tulee olla kiitollisia, että saavat edullisesti (ei tosin kaikkea) tavaransa. Miksi valittaa, seiso jonossa ja maksa kassalla.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Näkeehän sen jo naamasta mitä ne työntekijät ovat.LIDL ei kouluta niitä asiakaspalveluun eikä niiden tarvitse osata edes hymyillä.Riittää että kassalla on aina pitkä jono jossa "kylmäketju"viimeistään katkeaa.Eikä se muutenkaan ole "halpa"kauppa vaan kalleimmasta päästä on monta tuotetta.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

"Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan".
Joskus se vika voi löytyä asiakkaasta itsestään.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Paikallissää

Varoituksia voimassa!

Metsäpalovaroitus on voimassa Päijät-Hämeen ja Keski-Suomen maakunnissa, Pohjois-Pohjanmaan maakunnassa lukuun ottamatta Pudasjärven, Taivalkosken ja Kuusamon kuntia sekä seuraavissa Lapin kunnissa: Simo, Kemi, Keminmaa, Tornio ja Tervola.

Hellevaroitus: Lähivuorokauden aikana on odotettavissa tukalaa hellettä Varsinais-Suomen, Satakunnan, Uudenmaan, Kanta-Hämeen, Päijät-Hämeen, Pirkanmaan, Keski-Suomen, Etelä-Pohjanmaan, Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjois-Pohjanmaan maakunnissa sekä Etelä-Lapissa.

Juttutupa

Päivän tykätyin viesti

Koominen sijoitusneuvoja

Aika rankka yleistys tuo, että uuden auton ostaminen ilman, että vastaavaa käytettyä on saatavilla, olisi pelkkää näyttä... Lue lisää...
Autokaupoille

Jari ja sarjakuvat

Jari

23.6.
Jari on tauolla.

Naapurit

22.7.
;

Uutiset osastoittain

Palvelemme sinua

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään Kalevan tilausasioissa ja muissa lukijan palveluissa.

Asiakaspalvelu

(08) 5377 610 (ma-pe 9-16)

www.kaleva.fi/asiakaspalvelu

Kalevan medioilla tavoitat 331 000 lukijaa.

Yrityspalvelut

(08) 5377 180

yrityspalvelut.kaleva.fi