Aloita uusi keskustelu

Telian Telia-tv on huijausta

Aloittaja: Pettynyt asiakas Hinta ja laatu 16.8.2019 21:41

Telialta luvattiin preseason pelit koska olen ollut jo vuoden ajan asiakas (kärppäpassi). Tästä tuli monta vahvistusta sähköpostiin. Mutta miten kävi kun pitäisi itse pelejä katsoa? No telia-tv ei yksinkertaisesti toimi ollenkaan eikä minkäänlaista asiakaspalvelua ole Telialla.

Telian nettisivujen mukaan asiakastukea on tarjolla "24/7", mutta kun palveluun kirjautuu mitään asiakastukea ei ole vaan kyseessä on pelkkä käyttäjien eli asiakkaiden foorumi.

Yhtään puhelinnumeroa ei ole myöskään Telian sivuilla mihin voisi soittaa.

Onko tämä kuluttajasuojalain mukaista toimintaa?

Vastaa Ilmoita asiaton viesti
Näytetään 1 - 20 / 33 viestiä

Jos Telia on jotenkin yhteydessä kärppiin lopetan asiakassuhteen välittömästi. En kannata polvihousunappuloiden toimintaa missään muodossa.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

No, Telian sivuilla löytyy kylla asiakaspalvelun tiedot, kun rullaa ihan alas ja siellä lukee, että asiakaspalvelu ja siitä valitsee yhteystiedot. Puhelinnumero löytyy ja voi myös jättää soittopyynnon, niin ei tarvitse puhelimessa odottaa, kun voi olla ruuhkaa ja odottaminenkin maksaa. Aloittajalla ei nyt ole "tiedonhaku" oikein hallussa.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Telia kohtelee Kärppäpassi asiakkaitaan näköjään ihan niinkuin pitääkin.Eiköhän olisi terveellisempää nousta sängystä ylös ja lähteä ulos lenkille.Preason pelit,voi elämän kevät,kumma kun ei Nalle Puh.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Huonoja kokemuksia löytyy mullakin teliasta. Mulla Telia TV lakkasi näkymästä ja siitä moneen kertaan soitin telialle, eivät saaneet sitä kuntoon, mut reilu puoli vuotta jouduin kuitenkin maksamaan kuukausimaksut. Ei oo enään telialle yhtään liittymää, samalla siirsin yritykseni kun liittymät muualle.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti
Mainos. Keskustelu jatkuu alapuolella.
Mainos. Keskustelu jatkuu alapuolella.

Telia.fi -> Ota yhteyttä -> skrollaus alas ja löytyy aspan numero. Tai tosiaan voi myös chatissa jutella aspan kanssa. Mutta hyvä kun tänne löysit raportoimaan, kun on niin vaikeeks tehty.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Liigapassilla näkyy pitsiturnaus, tosin Kärpät ei siellä oo nyt.
Asiakaspalvelu 24/7 Telialla tarkoittaa telia.fi sivustolla chattia, joka on aina paikalla tosin joskus ruuhkaa.
Yhteisö on asiakkaiden foorumi, josta saa vertaistukea ja jossa pyörii myös Telian porukkaa mukana. Siellä ei voida henkilökohtaisia ja asiakkaan tunnistamista vaativia tehtäviä hoitaa.
Ei se niin ruusuista ole muillakaan operaattoreilla asiakaspalvelu, harvemmin saa heti apua (kokeiltu on).

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Sieltä löytyy kyllä asiakaspalvelu. Mutta aika vaikeeksi tehty. Täytyy ladata telian oma sovellus, ja sieltä valita asiakaspalvelu. Se taas ohjaa ensin botti keskusteluun, jonka voi ohittaa, ja vasta sitten saa oikean ihmisen linjan päähän.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kärpät ei osallistunut pitsiturnaukseen. Paha niitä pelejä on pelkällä kärppäpassila katsella.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jos se ei pelkällä Kärppäpassilla onnistu niin on huijausta kaupata sellaista, jolla ei ole mitään käyttöä.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ei kait kärpät ole ennenkään ollut turnauksessa. Sehän on höntsäkiekkoa konsanaan. Googlaa otteluohjelmat, niin näet. En ihmettele, jos ovat pois. Ei palvele niin mitään oikeaa ottelua.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jep. Telia myi viime vuonna Kärppäpassia ja puhelimessa myyjä lupasi, että toimii myös Samsungin telkkarissa suoraan olevan sisäisen cromecastin kautta. Ei toiminut. Valitin. Ei mitään vastausta. Valitin uudelleen. Ei mitään reaktiota.

Nyt jatkoin uudelleen, että saisi katsoa pitsiturnausta. Lähettivät laskun, joka olisi pitänyt laskuttaa jo kesäkuussa. Kysyivät mitä pidän palvelusta. Annoin tyrmäävät arvosanat ja vielä sanallisen palautteen. Luulin, että niin huonoilla arvosanoilla joku ottaisi yhteyttä. Turha luulo. Telia ottaa vain rahat.

Olen iloinen, etten aikanaan vaihtanut kännykkäliittymää Telialle. Asiakaspalvelua heillä ei ole ollenkaan.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Vastaan vain tuohon asiakaspalveluasiaan, että olen saanut erittäin hyvää palvelua ainakin telian myyntipiteissä ja olen tyytyväinen.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Minulla minimi matka noin 80 km lähimpään asiakaspalvelu pisteeseen mutta tarkkaan kun katsoo telian sivuja sieltä löytyy myös eri kohta asiakaspalvelu pyynnöille tosin ei helposti. Itse saanut nopean avun soittamalla asiakaspalveluun suoraan, tosin joutuu maksamaan siitä erikseen, mutta mikä on nykyään ilmaista?

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jep. Kun minä valitan suoraan sähköpostiin laskusta niin silloin pitäisi vastata. Kun valitan kolmeen kertaan samasta asiasta niin silloin pitäisi vastata.

Itse lähetys on ihan ok, mutta kun sen saadakseen piti hommata ulkoinen Cromecast (vaikka muuta lupasivat) niin silloin on syy todellakin Teliassa.

Pitkän kokemuksen asiakaspalvelusta omaavana Telian toiminta asiakaspalvelussa on ala-arvoista. Kyse ei edes ole rahasta.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jep jep. Kun menen palvelutiskille ja esitän asiani (en valita) saan aina hyvää ja asiallista palvelua. Olen ainakin tähän asti saanut.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kun asiakaalla on aihetta kritiikkiin niin silloin hyvään asiakaspalveluun kuuluu, että syys krittiikkiin selvitetään. Piste.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jos on asiakassuhteen alussa hyväksynyt nimenkirjoituksella myös ne pienet tekstit ei ole mitään syytä valittaa. Asiota voi hoitaa valittamattakin. Pilkku.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Paikallissää

Juttutupa

Kuumin keskustelu nyt

Saako poliisiautossa kuvata?

82 viestiä | Lue keskustelu

Päivän tykätyin viesti

Syötkö päiväystuotteita?

Syön, koska ei ole varaa muuhunkaan. Dyykkauskin on nykyään aika mahdotonta, koska kauppiaat pitävät roskiksia lukkojen ... Lue lisää...
Nuuskamuikkusen veli...

Jari ja sarjakuvat

Jari

23.6.

Naapurit

14.9.
;

Uutiset osastoittain

Palvelemme sinua

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään Kalevan tilausasioissa ja muissa lukijan palveluissa.

Asiakaspalvelu

(08) 5377 610 (ma-pe 9-16)

www.kaleva.fi/asiakaspalvelu

Kalevan medioilla tavoitat 331 000 lukijaa.

Yrityspalvelut

(08) 5377 180

yrityspalvelut.kaleva.fi