Aloita uusi keskustelu

Kauppias huijaa

Aloittaja: entinen asiakas Hinta ja laatu 27.7.2015 17:37

Petynpä pahan kerran kun lähdin ostamaan Flooraa tarjouksesta Tokmannilta. Mainos tuli kotiin ja kaupassa oli myös mainos, mutta tavaraa ei ollut. Tiedustelin myyjältä, että onko sitä, myyjä vastasi että ei ole eikä tiedä milloin tulee.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti
Näytetään 1 - 20 / 104 viestiä

Sama juttu Kaijonharjun Tokmannilla.Ei ollut tuulilasin pesuainetta vaikka mainoksessa niin luvattiin. Samainen liike on pettänyt useamman kerran enkä käy siellä kuin joskus harvoin jos liikun sielläpäin mutta ilman mitään "tarjous" odotuksia niin ei tarvitse pettyä enään.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Loppui K-Marketissa käynti. Aina kun joku tuote tarjouksessa, niin se mikä lukee hyllyssä hinnaksi, onkin kassalla normaali hinnalla. No toki asian voi kysyä kassalla että onko tämä tuote oikeasti tarjouksessa vai ei. Mutta kun se toistuu aina vaan.. niin antaa olla. Vaihdoin kauppaan jossa hinnat ovat samat myös kassalla, kuin siellä hyllyn reunalla. K-kaupat muutenkin kalliita ja edulliset tuotteet "poistettu" kokonaan.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

huonoin ja kallein palvelu prismassa. hinnat päätä hipovia. valitsen k kaupan sekä lidlin.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti
Mainos. Keskustelu jatkuu alapuolella.
Mainos. Keskustelu jatkuu alapuolella.

Nyt en enää ihmettele, miksi eräs setä pani hihnalle yhden tuotteen kerrallaan ja odotteli, että näki sen hinnan kassakoneesta. Jonossa ei tosin naureskeltu.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Meijän kaupasta "hävisi" ne kaikkein edullisimmat kananmunapakkaukset ja näin kauppias sai hilattua hintaa ylöspäin 20 prosenttia!

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ennii tiijä huijaakovatti vaanni jossi ei rekkaannii ookkii mahtunu 3 nii lavannii sijjaan ku yksi lavvai niin uupeloi siinäi tulleepii . Niinnii .

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Oulaisten K-marketin myyjä oli vasta vanhaa isääni yrittänyt huijata palautti loppurahat kolmesta kympistä vaikka isäni antoi viiskymppisen. Eli huijaavat ne työntekijätkin, varsinkin palautus rahoista vastaavat pienemmistä seteleitä. Olkaa tarkkana näissä K-Ketjun kaupoissa.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Minä olen laittanut boikottiin K-kaupan jossa on yritetty huijata.
Ei muissa ketjuissa huijata tai sitten osaavat huijata niin että ei asiakas huomaa.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ei ole Oulussa montaa K-Ketjun kauppaa missä ei ole huijattu. Ja näin jätän ostosteni teon suosiolla Ässään ja Natsisiwaan, säästän muutenkin rahhaaa paljon kun ovat edullisempia eivätkä huijaa kun kortilla maksaa.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ja minä kuulin Sarkan myyjien myös huijaavan juopuneilta juurikin rahalla ostaessa palauttavat liian vähän.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jos vieras työntekijä noin huijaa niin sehän kaupalle huonoa mainosta ja miksei kauppias puutu tähän? Ja kannattaa asikkaankin olla asian tiimoilta kauppiaaseen yhteydessä.
Ovat pahimpia varkaita ensinnäkin asiakkaalta ja myös kauppiaan maineen menetyksestä.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tuotetta ei ole eikä tiedä milloin tulee. Myyjä tai kauppias ei voi sille mitään jos logistiikka pettää. Missä kohtaa kauppiaan huijaamine sattui, kerro.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Herää kysymys; kummat meitä huijaavat useammin : kauppiaat vai poliitikot? Milloin olet lukenut viimeksi jutun, missä on ollut huijauksen tuntua?

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Paikallissää

Juttutupa

Päivän tykätyin viesti

Nyt ei ole oikea aika revitellä pörssisijoituksilla?

Eihän se mitään ahneutta ole, päinvastoin, sijoittaminen koituu kaikkien hyödyksi Lue lisää...
nyt sijoittamaan

Jari ja sarjakuvat

Jari

23.6.
Jarin piirrokset arkistossa.

Naapurit

28.3.
;

Uutiset osastoittain

Palvelemme sinua

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään Kalevan tilausasioissa ja muissa lukijan palveluissa.

Asiakaspalvelu

www.kaleva.fi/asiakaspalvelu


Pohjoisen kattavimmat mediatilat ja monipuoliset markkinoinnin palvelut printtiin ja digiin.

Kaleva Media B2B asiakasratkaisut

(08) 5377 180

kalevamedia.fi/yrityksille