Aloita uusi keskustelu

Tarviketorit

Aloittaja: Asiakaspalvelua Autot 12.6.2019 11:19

Oulussa on kolme tarviketori liiketta.keskustassa asiakaspalvelu osataan mutta tuirassa kaksi vanhaa hapannaamaa ja oulunlahessa yksi vanha herra lätkyttää purkkaa koko ajan kun palvelee asiakkaita.kursseille menoksi asiakaspalvelua oppimaa

Vastaa Ilmoita asiaton viesti
Näytetään 1 - 20 / 23 viestiä

Tarviketorin liiketulos on alle puolittunut muutamassa vuodessa.Jotain on tapahtunut.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Aloittaja kokeileppa tätä...Seuraavan kerran ku meet tarviketorille,ajele kaupan kautta ja osta purkkaa,vätkytä sitä ku astut pirttii,jospa se helepottaa sua...Hahahahaaaa

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kaikisa kolomesa oon asioinu,aina ku tarvetta o ollu ja aina o palavelu ollu,kiitettävää..Mistä lie aloittaja pahoittanu mielesä,ku tuommosia höpöttää..

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ei oo valittamista ainakaan Mäkelininkadun liikkeen osalta.
Nopeasti,kohtuuhintaan on oikeat osat löytyneet!

Vastaa Ilmoita asiaton viesti
Mainos. Keskustelu jatkuu alapuolella.
Mainos. Keskustelu jatkuu alapuolella.

Oma kokemukseni on, että parempaa palvelua ja asiantuntemusta ei saa mistään muusta varaosaliikkeestä. Menkää katsomaan niitä tyttöjä toisiin liikkeisiin, minä menen hakemaan auton osia, se kai se pääasia on eikä nätti myyjä.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Motonet halvempi ja nopeempi palvelu. Mikä sen mukavampaa ku ostaa kauniilta nuorelta ja asiansa osaavalta neidolta varaosia.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Joo. Sieltä on löytynyt varaosia ja tarvittaessa on tilattukin. Jonottaminen ja pitkä taivallus varaosatiskille vain on ikävää. Laittaisivat edes penkit huonojalkaisille.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Vai vielä nopeampi. Ensin jonotat 20 min varaosa tiskille. Sitten 10 min kassoille. Lopuksi vielä 30min jonotat että pääset tukkeutuneesta risteyksestä liikkeelle. Kaiken muun losäksi varaosat vielä kalliimpia mitä muuaalla

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Vielä parempi on tilata osat netistä. Voi valita itse minkä valmistajan osan ottaa, eikä tyrkytetä sitä halvinta kuraa, mitä yleensä liikkeet hyllyssää pitävät. Kaiken lisäksi netistä tilaamalla saa laatuosan samaan hintaan, kuin kivijalkakaupasta sen halvan.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Motonetin palvelu on ihan hyvää mutta, osat ovat usein ihan vääriä. Tarviketorilta heti oikeita osia.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Aina olen saanut Tuirassa erinomaista palvelua. Tavarat löytyy nopeasti ja kaupan päälle saa neuvoja.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

kyllä ainakin minä olen saanut hyvää palvelua,kävin vasta ja ari laurila palveli hyvin,haettiin pösön lämppärin moottoria .

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ennen räkänokasta (johon purkanlutkuttaja luetaan) mies tulee kuin tyhjän naurajasta. Tuirassa kuitenkin asiantunteva henkilöstö. Jos väärä osa tulee on kaksinkertainen työ.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Purkanlätkyttäjistä en tykkää muissakaan yhteyksissä mutta hyvää palvelua olen saanut kyseisissä liikkeissä.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Muutaman kerran kävin, kunnes opin ettei mitään ole valikoimassa eikä mitään voi tilata.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Paikallissää

Juttutupa

Päivän tykätyin viesti

No, sossuja äänestäneet, miltä nyt tuntuu

Että meitä älykkäitä demareita on. Maailma on hieno paikka, kun meitä viisaita on. Tuntuu siis tosi hyvältä. Lue lisää...
On se hyvä

Jari ja sarjakuvat

Jari

23.6.
Jari on tauolla.

Naapurit

20.8.
;

Uutiset osastoittain

Palvelemme sinua

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään Kalevan tilausasioissa ja muissa lukijan palveluissa.

Asiakaspalvelu

(08) 5377 610 (ma-pe 9-16)

www.kaleva.fi/asiakaspalvelu

Kalevan medioilla tavoitat 331 000 lukijaa.

Yrityspalvelut

(08) 5377 180

yrityspalvelut.kaleva.fi