Aloita uusi keskustelu

BMW vain yksi ainoa joka on ylitse muiden .

Aloittaja: Tämä on elämää. Autot 29.3.2015 16:52

Voiko autolta vaatia enempää ???

Vastaa Ilmoita asiaton viesti
Näytetään 1 - 20 / 142 viestiä

Muuten hyvä auto. Vilkut vaan tehdään ilmeisesti jossain halpatuonti maassa, kun ovat melkein kaikissa bemuissa rikki.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Oli ainakin tilastollisesti ylivoimainen vertailussa missä merkeissä eniten vikoja.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Niin on! Ainakin mitä tulee maksamattomiin "käyttö/vakuutus maksuihin ja määräaikais katsastuksiin.BMW on kalleimpia autoja pitää liikenteessä.Hinta ajokilometrille sen liikenteessäolo aika että ei ole järkevää omista ja ajella BMW:llä jos on vain pelkkä palkkatyöläinen.KIA on "Köyhän Ihmisen Auto"-eli minun.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti
Mainos. Keskustelu jatkuu alapuolella.
Mainos. Keskustelu jatkuu alapuolella.

BMW ja Fiat taistelevat viimeisestä paikasta luotettavuus tutkimuksessa. Pösö yllättäen luotettavin.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ei voiautlta vaatia, mutta kuskeilta kyllä. Enpuskeki ajeli päin sähkötolppaa pikku Sievissä.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ainakin bemarikuskeilta voi vaatia järkeä. Taitaa hulluimmat ja piittaamattomimmat ajaa juuri kyseisellä merkillä.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Bemarin lisäksi nämä mainitsemasi kuljettajatyypit nykyään mitä useammin ajavat kaalilavetilla jossa merkintä RS.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Skoda on tämänpäivän maanteiden nopein, toisena tulee Audi, kolmantena musta farkkupassatti. Bemuilla ajelee nykyään vanhat ukot lähinnä Kia-nopeuksilla ja Meseillä yli seitenkymppiset jonon keulilla.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jo nimi etoo . . . tuleeko sanasta KOTA? Vaan Hyundai se on kuin korville ja rahapussille luotu. Korean koreat tyttöt penkit verhoilleet ja testanneet.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jaa että ihan aito BEMARI myytävänä nimellä Moskwits VAAAAUU! Mikä lie vuosimalli . . . entäs se tärkein eli hinta? Onko rekisterissä ja ajokuntonen.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Vanha aloitus vasn toivottavasti oot jo viisastunu.. Tuolla ku V8 ajelee niin ketkäs ne ratissa pelleilee, tietyt merkit yleensä vaarantavat koko liikenteen, älypäitä ohituksia tai seilataan reunasta reunaan, tai ajetaan välillä hitaasti ja välillä nopesti ymym. Muista ei harmia ole vaan nuista on... Sekä audeista.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mutta Moskwits oli vakaa kulkija motti painoi keulaa tiehen. Takapää josku tiestä irtosi mutta kardaani akseli raahasi perää ja konttia mallikkasti perässää. Eikä tanssilavan ensi tangolta juuri koskan myöhästynyt.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Siinä kun sinä sitä vanhaa kaasutinmoottoria asettelet menomoodiin, minä hurautan ohi.
Nyky turbo-autot ovat paljon tehokkaampia ja vähäkulutuksisempia, ohi mennään...

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Pitää muistaa yksi kiusallinen asia, mutta tietenkin, vain saksa fanittajille. Bemarin mootorihan perustuu täysin Neuvostoliitolaisen Mokswitsin moottorin tekniikkan. Myös ulkonäöltään hieman nykytekniikka kuitenkin joukkon laitettu.

Jo silloin aikoinan Mokswitsissä oli päästöluokitus lähes tätä päivää noudattava. Mahtava suorituskykyinen mootori oli jo silloisille ristikudos renkaaille kova haasteen paikka. Soraisilla kyläteillä ei mikään auto päihitänyt 60 - luvun Moskwitsiä. Mummot nousivat lähes tienpenkalle polkupyörineen, kun Moskwits mutkassa kallistuen ohi pyyhälsi.

Saksa kävi pitkät ja kovat neuvottelut saadessaan tuon huippumoottorin valmistus ja myynti oikeudet itsellen. Viimmein kaupat tulikin ja nimet paperiin, mutta kovaan hintaan.

Puhuttiin kauppa hinnan ansiosta Neuvostoliiton netto vuosi budjetti oli niin korkea ja vakaa, että koko Neuvostoliiton kansa sai pitää sapattivuoden töistään siis KOKONAISEN VUODEN!

Mikä maa ja missä on koskan moiseen kauppa neuvotteluun yltänyt? Pakko sanoa ja ihan Englanniksi . . . NO WAY! NO WAY! Nykyisissä bemareissa on myös samanlainen luokka, kuin etusormen paksuine pitkä pakoputki päästöjen rajoittamiseksi. On luonnollista ja järkevää ajatella . . . pienestä reijästä tulee aina vähemmän saastetta.

Luonnollisesti pakoputken ääni sekoittuu ilmiömäisen samanlaisesti 60 - luvun Soliferi mopedin pakoputken saundiin. Niimpä tuon tuosta poliiseille tulee taajamista ilmoitus . . . POJAT RÄLLÄÄ TAAS! mopedeillan häiriöksi asti eikä saa NUKKUA !

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Idästä ei sikiä muuta kuin hirvikärpäsiä, taigapunkkeja ja supikoiria, kaikki muu, etenkin autoihin liittyvä, on kopioitu tai ostettu lännestä.
Mossen tekniikka perustui 30-luvun Opeliin ja Mossea ruvettiin tekemään Saksasta sodan jälkeen viedyillä koneilla. Myöhempään malliin kopioitiin BMW:n moottori, eikä päinvastoin.
Lada perustuu 60-luvun Fiatiin ja italialaiset myivät jo vanhentuneen mallin tehtaan kovalla rahalla Neuvostoliittoon.

Mitä tulee Neuvostoliiton kansan sapattivuoteen se tuntuu periytyneen Venäjälle.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Älähän nyt, kaverillani on 750i 4,4 litran V8- Mossen koneella. Samaa konetta on käytetty Eliten S-mallissa 60-luvulla.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Paikallissää

Juttutupa

Päivän tykätyin viesti

persu Jussi Halla-aho epäilee poliisia, edessä siintää iso taistelu Arkadianmäellä

Ihan vaan sellaista kyselen, että tämäkö on persujen kärkihanke. Siis, ei talous, ilmasto, työllisyys, vaan se saako kan... Lue lisää...
Tenavatähti

Jari ja sarjakuvat

Jari

23.6.
Jari on tauolla.

Naapurit

22.8.
;

Uutiset osastoittain

Palvelemme sinua

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään Kalevan tilausasioissa ja muissa lukijan palveluissa.

Asiakaspalvelu

(08) 5377 610 (ma-pe 9-16)

www.kaleva.fi/asiakaspalvelu

Kalevan medioilla tavoitat 331 000 lukijaa.

Yrityspalvelut

(08) 5377 180

yrityspalvelut.kaleva.fi