HS: Ricardo Duarte nou­se­mas­sa AC Oulun vas­tuu­ve­tä­jäk­si Jyrki Aholan jälkeen

Televisio: Pa­ra­tii­si-tv-sar­jan toi­sel­la tuo­tan­to­kau­del­la Oulu näyttää myös va­loi­sat kas­von­sa

Tilaajille

Jungle Cruise on kuin Dis­ney-ver­sio Kat­he­ri­ne Hep­bur­nin ja Humph­rey Bo­gar­tin täh­dit­tä­mäs­tä Afrikan ku­nin­gat­ta­res­ta

Elokuva on hauska, mutta kestoltaan liian pitkä ja sivujuoniltaan turhan polveileva. Tarinaa on jopa parin elokuvan edestä.

Emily Blunt ja Dwayne Johnson ovat kuin päivitetty versio Katherine Hepburnista ja Humphrey Bogartista Jungle Cruisessa.
Emily Blunt ja Dwayne Johnson ovat kuin päivitetty versio Katherine Hepburnista ja Humphrey Bogartista Jungle Cruisessa.
Kuva: Disney

Walt Disney -yhtiö tietää paremmin kuin mikään muu studio Hollywoodissa, miten luodaan brändejä ja miten niitä paketoidaan koukuttavasti.

Uuteen Disney-brändiin hurahtanut kuluttaja osataan aivopestä niin huomaamattomasti, ettei hän edes tiennyt haluavansa mittavaa keräilyesineiden kokoelmaa.