Kommentoi

Firmamme, aito ja ikuinen nyrkkipajamme, päätti rakentaa toimitusjohtajan visioimana laatujärjestelmän. Konsulttikin palkattiin. Ensimmäisessä tapaamisessa kaikkien yrityksemme työntekijöiden kanssa konsultti pyysi kirjoittamaan paperilapulle yrityksemme arvoja, mitä hyvää yritys edistää toiminnallaan. Laput kerättiin, konsultti ihmetteli tyhjiä lappuja. Kysyikin, eikö teillä ole yrityksessänne mitään arvoja. Nosti viimeisen lapun, jossa luki "Oli meillä kerran töissä yksi Arvo, mutta se lähti pois". Konsultti ratkesi hersyvän nauruun, nauroi oikein vatsa kippuralla ja totesi:"En ole koskaan työurallani tällaiseen yritykseen törmännyt". Eipä laatujärjestelmää koskaan yritykseemme tullutkaan. Viimeinen niitti tuli, kun yrityksen omistaja käski tekemään laatujärjestelmää kotona työajan jälkeen."Puuhastelkaa vapaa-ajallanne", totesi happamena.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Pitää hallituksen iltakoulua. Mukana terveysfirmojen johtajia kuunteluoppilaina.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Terveisiä Pihlajalinnalle... arvotte varman potilaatkin

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ohi? Luennoitsija on ensin selittänyt yhtiön arvoja ja sitten kirjoittanut seuraavan aiheen otsikon "tavoitteet", jonka Heimo lukee yhtenä lauseena edellisen otsikon kanssa "arvomme tavoitteet". Näin siinä käy liikenteessäkin kun keskittyy puhelimeen.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kun ei ole ikinä ollut töissä, eikä osaa lukea äidinkieltään, menee moni asia ohi. Oppimisongelmiin saa apua, mutta sitä pitää itse haluta. Vaihtoehtona on tietenkin aina kelpo syrjäytyminen ja persujen jäsenkortti.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Paikallissää

Juttutupa

Päivän tykätyin viesti

Työssä käyvät, tykkäätkö työstäsi?

En tykkää. Eikä se johdu työpaikasta tai sen huonosta ilmapiiristä. Työnteko ei vain kiinnosta. Raha ainoa motivaattori ... Lue lisää...
Patonki

Jari ja sarjakuvat

Jari

23.6.
Jari on tauolla.

Naapurit

22.8.
;

Uutiset osastoittain

Palvelemme sinua

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään Kalevan tilausasioissa ja muissa lukijan palveluissa.

Asiakaspalvelu

(08) 5377 610 (ma-pe 9-16)

www.kaleva.fi/asiakaspalvelu

Kalevan medioilla tavoitat 331 000 lukijaa.

Yrityspalvelut

(08) 5377 180

yrityspalvelut.kaleva.fi


stats-image