Talous

Mainos

Arki vielä tavoittamatta

"Kuluttaja on mieletön voima, luova ja aktiivinen ja kiinnostunut vaikuttamaan", vakuuttaa Joonas Rokka. Hän väitteli perjantaina markkinoiden uusista muodoista.
Talous 22.5.2010 0:00
Arja Mikkola
Sosiaalinen media kyseenalaistaa käsityksiä nykymarkkinoista.

Kaikki kynnelle kykenevät yritykset kyllä perustavat yhteisöjä Facebookissa, mutta ne eivät osaa hyödyntää kuluttajilta saamiaan tietoja, arvioi Joonas Rokka. Hän väitteli perjantaina Aalto-yliopistossa kuluttajamarkkinoiden uusista muodoista.

Alma materkin tuskailee vielä uusien viestintämuotojen kanssa. Kun Rokka esitteli sosiaalista mediaa käsittelevää väitöstään Helsingin kauppakorkeakoulussa, uusi väline torjuttiin.

Yksi vaaditusta neljästä esseestä on nimittäin ensi kertaa historiassa dvd:llä. "Video piti kirjoittaa tekstiksi", Rokka pahoittelee. "Siitä meni rikkaus."

"Toistaiseksi kaikki tutkimus on ollut tekstuaalista, vaikka audiovisuaalisesti saadaan enemmän irti kuluttajista, siitä mitä he tekevät ja minkälaisia asenteita heillä on. Tämä on se, mihin tutkimus on menossa", Rokka selittää.

Lue lisää lauantain Kalevasta!

MAINOS
Tiedätkö aiheesta enemmän?
Lähetä vinkki, kuva tai video!
13222
Mainos

Etusivulla nyt

Mainos

Paikallissää

Juttutupa

Kuumin keskustelu nyt

Puukottamiset

137 viestiä | Lue keskustelu

Päivän tykätyin viesti

Niinistön lausunnot Halla-Ahosta

Mitä? Huhtasaaresta presidentti? Etkö sinä olekaan enää ajamassa Ilja Janitskinia presidentiksi? Lue lisää...
Jani T. Skini

Jari ja sarjakuvat

Jari

20.8.

Naapurit

22.8.
Mainos
;

Uutiset osastoittain

Palvelemme sinua

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään Kalevan tilausasioissa ja muissa lukijan palveluissa.

Asiakaspalvelu

(08) 5377 610 (ma-pe 9-16)

www.kaleva.fi/asiakaspalvelu

Kalevan medioilla tavoitat 379 000 lukijaa.

Yrityspalvelut

(08) 5377 180

www.kaleva.fi/yrityspalvelut


stats-image