Mainos

Verotiedot julki - Kaleva.fi:n verokoneessa tuhansia pohjoissuomalaisia


Jarmo Kontiainen
Pohjois-Suomi  1.11.2012 | Kaleva Muuta tekstin kokoa -+

Vuoden 2011 verotiedot ovat nyt julki. Kaleva.fi:n verokoneeseen on koottu koko maan ja Pohjois-Suomen verokuninkaalliset. 

Verokoneeseen on listattu Pohjois-Pohjanmaan 3000 eniten tienannutta henkilöä. Myös Lapin, Kainuun ja koko maan tulokuninkaat ja -kuningattaret löytyvät sivustolta.

Verokoneen tilastoista voi tehdä erilaisia listauksia esimerkiksi syntymävuoden, maksettujen verojen tai tulolajien mukaan.

Kaleva.fi:ssä julkaistaan päivän aikana runsaasti veroaiheisia juttuja.

Katso verokoneesta vuoden 2011 suurituloisimmat Pohjois-Suomesta ja muualta maasta!

Päivitys: Verokoneessa on ollut ruuhkaa ja teknisiä ongelmia aamun aikana. Olemme karsineet osan verokoneen hakutoiminnoista pois ainakin väliaikaisesti.

Lähetä kuva, video tai juttuvinkki viestinä puhelimellasi numeroon 13222 tai käytä lomaketta.

Mainos

Kommentit

16/16 kommenttia

Wou
12.11.2012 14:39

Katainen tienaa +100M vuodessa että joo niin ehkä joo.


ei ne suuret setelit vaan...
3.11.2012 16:47

aika suuria noi setelit verrattuna saappaisiin, mut ihan hieno trikkikuva kuiteski ;)


MaisaV
2.11.2012 09:37

Virhe paperi-Kalevassa: Asianajotoimisto Ojala&Urpelainen Oy:n asianajaja Ojalan etunimet ovat Harri Jukka Tapio. Verotiedoissa vasta sijalla 820. Operatiiviset vastuuhenkilöt: toimipaikan ylin johto, asianajaja Harri Ojala. Hallituksen jäsenet kaupparekisterissä: varsinainen jäsen, asianajaja Ojala Harri Jukka Tapio, varajäsen Ala-Uotila Mika Johannes.


Lukija
1.11.2012 22:35

Mitä luulet - onkohan bonuksella ja yritykseen tyosuhteessa olevan ihmisen palkalla joku aika oleellinen ero? Voisikohan olla niin, että on yritykseen sekä työsuhteessa ja myös asiakasomistaja, joka saa aivan samat bonukset osuustoiminnasta kuin muutkin asiakasomistajat. Osuuskunta kun voi palkata itselleen ammattitaitoista väkeä toimintaansa pyörittämään. Vai ajattelitko, että koko Pohjois-Suomen kokoista yritystä ihan talkoilla...? Ja paljonkohan mahtaisi olla toimipisteitä sellaisella osuuskunnalla, montako niistä kannattavia ja mitä jäisi jakoon ja talteen tulevia investointeja varten.


Ainakin
2.11.2012 02:30

Meidän taloyhtiössä syksyllä haravoidaan piha yhteisvoimin.


köyhä
1.11.2012 20:13

Kateellisilla ja kyttääjillä on nyt karkkipäivä.


poonus
1.11.2012 19:26

Mitenkäs se menikään, osuuskauppa on kauppa jonka me kaikki omistamme yhdessä ja voitot jaetaan yhdessä-käsi ylös kuka asiakasomistaja on saanut poonusta 360000??? herää kysymys, mistä on kysymys...


koitappa
2.11.2012 00:03

Mieti vielä vähän, pliis


aatteleppa
5.11.2012 17:06

Joillekin kaikki käy, plääh.


täh
3.11.2013 09:47

ei kukaan tai sitten kaikki yhdessä?


Ads by google, kommentit jatkuvat alla
???
1.11.2012 18:52

Verokoneen tilastoista voi tehdä erilaisia listauksia esimerkiksi syntymävuoden, maksettujen verojen tai tulolajien mukaan. MITEN?


ihmettelijä
1.11.2012 14:15

Jälleen kerran julkaistaan tietoja, joiden pitäisi olla kaiken järjen mukaan luottamuksellisia. En haluaisi että minun tulojani näkyisi missään julkisesti millään tavalla. Sitten vielä kehdataan kirjoitella, että miten sillä nyt näin ovat asiat. Onneksi sentään varallisuustiedot eivät näy missään. Eikös EU:n pitänyt puuttua tähän suomalaiseen tapaan julkaista verotietoja.


ddas
1.11.2012 20:14

Sanopa muuta. Hyvä, että sentään potilastiedot on... nojaa, eiväthän nekään ole turvassa uteliailta.


Wright
2.11.2012 06:49

Ei pitäisi olla luottamuksellisia. Tämä on avoin yhteiskunta.


pientä rajaa
5.11.2012 17:07

Nimenomaan kaiken järjen mukaan tiedot eivät ole luottamuksellisia.


bugittaa
1.11.2012 09:23

404-VIRHE

Sivua ei löytynyt!


Mainos
Mainos
Galleriat »|Pohjois-Suomi
Mainos
Uusimmat » | Pohjois-Suomi Down Up
Mainos
Mainos
stats-image
Takaisin ylös