Ylikiimingin kirkon pihaan parkkeerasi 350 pyörää.
Kuva: Pekka Vuollo
Helatorstaina Ylikiimingin kirkossa järjestetty motoristikirkko teki 19-vuotisen historiansa kävijäennätyksen.
500 ihmistä vetävä kirkko oli täynnä, ja aivan kaikki halukkaat eivät sopineet sisälle istumaan. Parkkipaikoille järjesteltiin 350 pyörää, jopa 150–200 enemmän kuin tavallisesti.
Jumalanpalveluksen jälkeen pyöräletka ajoi tavalliseen tapaan kahville ja makkaransyöntiin seurakuntakodille.