Mainos

Stockmannin tappelusta yksi sairaalaan

Rotuaarilta alkanut tappelu jatkui Stockmannilla. Vartijat taltuttivat tappelijat pippurisumutteella. Rotuaarilta alkanut tappelu jatkui Stockmannilla. Vartijat taltuttivat tappelijat pippurisumutteella.
Jukka Leinonen
Oulu  6.4.2012 | Kaleva Muuta tekstin kokoa -+

Tavaratalo Stockmannilla torstai-iltana tapahtuneen pahoinpitelyn selvittely jatkui perjantaina.

Pahoinpitelyn uhrina oli 20-vuotias rovaniemeläismies, jonka kimppuun kävivät hänelle entuudestaan tutut miehet. Pahoinpitelijät löivät uhria kasvoihin ja toinen heistä mahdollisesti viilsi teräaseella uhria rintaan.

Rovaniemeläismies jouduttiin viemään sairaalaan saamaan hoitoa vammoihinsa, mutta hänen vammansa eivät poliisin mukaan ole hengenvaarallisia.

Poliisi otti paikalta kiinni 26- ja 27-vuotiaat oululaismiehet, joita kuulustellaan törkeästä pahoinpitelystä ja pahoinpitelystä epäiltyinä.

Poliisin mukaan teon motiiveista ole vielä tietoa.

Lähetä kuva, video tai juttuvinkki viestinä puhelimellasi numeroon 13222 tai käytä lomaketta.

Mainos

Kommentit

20/35 kommenttia

oululainen.
8.4.2012 10:21

Mikä tässä jutussa kiinostaa, poron purija tuli tänne mussuttaa niin sai nenään. se siinä.


Oikia Oululainen
8.4.2012 12:42

Mussuta keskenäs.


idiootti minäkin
7.4.2012 20:42

Mukava lueskella täällä kommenteissa näin asiallisia ja fiksuja viestejä. Eipä ihme, että sitten myös käyttäydymme yhtä asiallisesti reaalimaailmassa. Kyllä me ihmiset olemme fiksuja, olimme sitten Rovaniemeläisiä, Oululaisia, Singaporelaisia, Lontoolaisia tai ihan vaan minkämaalaisia tahansa. Kiva olla ihminen. Jatketaan samaan malliin, niin päästään tosi pitkälle tässä maailmassa.


idiootti minäkin
7.4.2012 20:42

Mukava lueskella täällä kommenteissa näin asiallisia ja fiksuja viestejä. Eipä ihme, että sitten myös käyttäydymme yhtä asiallisesti reaalimaailmassa. Kyllä me ihmiset olemme fiksuja, olimme sitten Rovaniemeläisiä, Oululaisia, Singaporelaisia, Lontoolaisia tai ihan vaan minkämaalaisia tahansa. Kiva olla ihminen. Jatketaan samaan malliin, niin päästään tosi pitkälle tässä maailmassa.


bad boys tuning
7.4.2012 14:18

mitäs poro tuli tadiin , ei täällä hillu roin väki, eihän


lukija
7.4.2012 16:14

Meehän marketeille tuunailemaan.


jaska
7.4.2012 17:57

Mikäs se oli kärppien fani-kerhon nimi kun on päässyt unohtumaan?


raahen poika,teräskoura
7.4.2012 14:17

joo oulun keskustahan onkin oulun laitamaa,oulu laajentuu ja keskusta jää varjoon,mitähän pitäisi tehdä viisaiden päättäjien,auttaskohan jos kaupungin johtajat erotettaisiin ja otettas sellaset johtajat tilalle jotka eivät ole lahjottavissa,eli politiikka pois,samaa suosittelen muillekkin kaupungeille ja kunnille


Liittyy asiaan?
7.4.2012 20:53

Voisitko kertoa miten purkauksesi liittyy asiaan yhtään millään tavalla?


yhdistyvä
7.4.2012 13:18

Liittyykö kuvan pussi numero 20 tähän tappeluun? joo tottakait se littyy numerohan on suoralinjakaukovainiolle :D


Ads by google, kommentit jatkuvat alla
Halpaan menitte
7.4.2012 13:08

APRILLIPILA! Nuo miehet olivat palkattuja näyttelijöitä, jotka osasivat eläytyä rooleihinsa.


zz-x
7.4.2012 12:26

Hienoa, että meillä ZZ-X:n kaltaisia pellejä, joiden kommentit loistavat järjen puutteellaan.

Räkälä mikä räkälä, sen voisi siirtää vaikka Toppilaan.Taitaa olla pete nimimerkin kantapaikka kun noin osui ja upposi.


?
7.4.2012 15:33

Mitä nää oikein höpäjät, noista sun jutuista ei saa mitään tolkkua.


Pete
8.4.2012 22:00

Ööh? Ei pysty ymmärtämään ZZ-X:n kommenttia yhtään. Pahoittelut, jos käsitin sinut väärin. Mutta jotenkin sinun räkälä-nimittelysi Stockmannin kohdalla oli täysin järjetön. Jos taas viittaat vaikka siihen känniääliöiden kantabaariin kadunkulmassa, niin sitten se osuu kyllä aivan oikeaan. En vaan huomannut tuossa jutussa mitään viittausta kyseiseen ravitsemusliikkeeseen.


sinivalkoinen
7.4.2012 12:03

wanha uutiskuva kun koskilinjatkin ovat keltaiset


Veikko
7.4.2012 09:22

Kuvan linja-autolla ei ole osuutta asiaan! Vaikka se koskilinjojen onkin.


Jaska
7.4.2012 08:50

Ettei vaan olisi Stokmanin hullujen päivien avajais tempaus ???


moro
7.4.2012 00:32

En asioi enää Oulun keskustassa koska siitä on tullut mamujen notkuilun kohde.. Menen hakattavaksi vaikka paikalliseen :D


auts
8.4.2012 08:49

ei ollu mamuja, ihan suomi poikia.........ja taisivat olla perinteisesti päissää..


Aslak.
6.4.2012 21:30

Toivottavasti nämä konnat on poissa pääsiäisen ajan,mutta kyllä he on ensi viikolla kaduilla rähinöimässä.Keskusta on rauhaton paikka.Olen sanonut kaikille tuttaville,että he eivät mene oulun keskustaan päivällä eikä yöllä.Olin oulun keskustassa 60 luvulla yötä päivää,joskus moksittiin nyrkillä,eikä sen kummempaa.Jos mies lyötiin katuun ei sitä potkittu vaan monessa tilanteessa kaveri auttoi ukon pystyyn.Tämä oli toveri henkeä.


Mainos
Mainos
Mainos
Uusimmat » | Oulu Down Up
Mainos
Pääuutiset
Mainos
stats-image
Takaisin ylös