Mainos

Raksilan S-marketin tilalle vuorokauden ympäri auki oleva Sale

Raksilan S-market sijaitsee marketalueen pohjoispäässä. Raksilan S-market sijaitsee marketalueen pohjoispäässä.
Risto Rasila
Oulu  28.3.2013 | Kaleva Muuta tekstin kokoa -+

Osuuskauppa Arina sulkee Raksilan marketeilla sijaitsevan S-marketin ja avaa sen tilalle vuorokauden ympäri avoinna olevan Sale-myymälän.

Arinan mukaan 24-tunnin aukioloaika on kokeilu.

S-marketin myymäläala on noin 1500 neliömetriä. Muuttuessaan Saleksi se pienenee 400 neliöön. Myymälän pienentyessä vapautuvat tilat vuokrataan.

S-marketin noin 15 työntekijää jatkavat Salessa.

Samassa kiinteistössä oleva Subway-ravintola laajentaa viereisen kahvilan tiloihin ja aloittaa yömyynnin viikonloppuisin. Myös Subwayn aukioloajat arkena pitenevät. 

Muut kiinteistössä toimivat liikkeet jatkavat nykyiseen tapaan. 

Arinan mukaan muutos on väliaikainen ratkaisu Raksilan marketalueen kokonaiskehittämiselle, jonka on tarkoitus valmistua 2018-2019.

Lähetä kuva, video tai juttuvinkki viestinä puhelimellasi numeroon 13222 tai käytä lomaketta.

Mainos

Kommentit

20/119 kommenttia

vuorotyöntekijä
2.4.2013 16:31

Enemmän sais olla kauppoja, varsinkin joku iso marketti, joka oli auki edes sinne iltakymmeneen. Töistä kun pääsee yhdeksältä niin pitää tyytyä pikkukauppojen valikoimiin, ja kalliimpaakin se on. Myös aamukuudelta aukeavia kauppoja pitäisi olla, niitä ei ole yhtään! Jos aamuseitsemäksi menee töihin..


Huah
2.4.2013 05:37

Jos tämän takia amikset häädetään markettien parkkikselta, niin missä autoja harrastava nuoriso voi kokoontua iltaisin? Onko se parempi, että penaalin vähän tylsemmät kynät heittää sitä luisua keskustassa, kuin vähän eristetymmällä alueella?


Amfora
(Rekisteröitynyt käyttäjä)
1.4.2013 11:28

Ai vuorokauden ympäri. Siitä tulee sitten vakituinen ryöstelyrysä.


NIMIMERKKI
31.3.2013 21:24

S-liike ja varsinkin Arina on niin härski, että olen jo puolikymmentä vuotta kiertänyt kaikki S-liikkeet ja abc:eet ja kaukaa. Oulussa kolmen Peen konklaavi pistää veronmaksajat polvilleen rakentamalla Raharoopin. Päättäjät ja kärkivirkamiehet ovat kontallaan S-korttelin suuntaan. S-asiat etenevät kaavoituksessa vauhdilla, Halpa-Hallin asiat vahvasti jumissa. Hyvä Oulu.


Tuntematon
31.3.2013 19:19

S-ryhmä ei osaa markkinointia, eikä oikein edes kaupankäyntiä. ABC takoo hirveitä tappioita, samoin S-marketit joissa 1/4 osa ruoasta menee roskiin. Hävikki on hirveää, kukaan ei välitä kun kokonaisuus on voitollinen.
Nyt laitetaan juopoille ja mättöevään ystäville "kauppa" josta ostetaan vain ja ainoastaan sellaista tavaraa jota en suuhuni pistäisi, en päivällä enkä yöllä.

Ennen yrittäjäksi ryhtymistä olin osuuskaupan hevosena ja en ylpeänä muistele tuota synkkää ajanjaksoa.


Zeus
(Rekisteröitynyt käyttäjä)
31.3.2013 09:41

Enemmän 24/7 auki olevia liikkeitä Suomeen niin jokainen voi käydä kauppa-asioilla just sillon, kun itelle parhaiten passaa! Saadaan lisää työpaikkojakin Suomeen, koska pitenevät aukioloajat vaativat lisätyövoiman palkkaamista! Järjestyshäiriöitä pelkääville: Kyllä se kusipää on kusipää päivälläkin...


samuli77
30.3.2013 17:50

Kiva kokeilu. Voisi alkaa käymään kaupassa 00-06 aikaan, ei ole hirveänä ruuhkaakaan.


ramin kaveri
30.3.2013 08:12

Onko se yläkerran urheiluosasto auki myös 24h?. Ei jäisi tuulipuvun osto kiinni aukioloajoista.


Jesss!
29.3.2013 22:47

Vielä kun saisi tänne haukiputaallekkin kauppa joka olis auki edes sinne 23:een ja joka päivä, täällä on kyllä sale, mutta se ei ole auki sen kummemmin kuin nuo muutkaan kaupat, vaikka niin mainostetaan. Ei siis pidä paikkaansa tv- mainokset että sale on auki yömyöhään.


arinalainen
31.3.2013 11:46

ja missähän haukiputtaalla on sale? tietääkseni siellä on vain s-market


Ads by google, kommentit jatkuvat alla
no alkokin sit auki 24/7
29.3.2013 19:36

Ajatus on yhtä tyhmä, kuin Hjalliksen ohjelmien pyöritys töllössä. Tuskin tuoretta ruokaa saat yöllä!!!!


vihi
29.3.2013 22:57

Mitä väliä tuoreudella, pääasia että saa ruokaa.


hehe
2.4.2013 16:29

Sitä sammaa se on yölläkin entä päivällä. Ei se aamuksi oo yhtään tuoreentunut.


Spörde
29.3.2013 18:14

Tästähän ei tule muuta kuin sanomista. Voi vaan kuvitella millainen järjestyshäiriöiden sirkus tuolla on öisin. Viikonloppuöisin humalaiset tulevat hakemaan subista patonkia ja kaupan puolelta pikkusuolaista, siinä sitten ollaan laskuhumalassa vähän ärrinmurrin ja nyrkit heiluu. Ei taida tuon idean pomot tajuta että Raksila EI ole rauhallinen paikka koska poliisilaitos on vieressä. Voimia vaan vartijoille jotka tuossa hullunmyllyssä joutuvat olemaan.


Vesku
29.3.2013 18:14

S- ryhmä osaa markkinoinnin, kuten 24h ABC-huoltamot. Kesko ei tätä älynnyt, vaan myi Kesoilin pois.


Kulutusta Kaikenaikaa
29.3.2013 17:21

Eikö ihmiset ehdi 7 - 21 aikana käydä kaupassa?
Yöllä varmaan turvallista olla kassalla,kuka haluaa töihin tuollaiseen puotiin?


Ei bonusta
29.3.2013 17:13

Miksei ympärivuorokautinen Lidl? Ois halvemmat hinnat, eikä tartte korttien kanssa pelleillä.


"24/7
29.3.2013 16:04

Kyllä tämä on vuorotyöläisille hyvä ratkaisu pävävuorolaiset voivat asioda kaupassa yöllä ja yövuorolaiset pävällä.


Sitoutumaton
29.3.2013 11:48

Mitä se on pois teiltä valittajilta jos kauppa on auki 24/7? Mitään uutta ei saisi kokeilla tai tehdä kun "ei myö tällaista tarvita, ei meiän aekana mittee tällasta ollut niin ei saa teiänkän!"

Jos kokeilu ei toimi niin se ei toimi, antaa asiakasmäärän päättää eikä marisijoiden.


Oulu kansainvälistyy Arinan avulla!!
29.3.2013 09:45

Lisäisin myös, että suurkaupungeissa ympäri maailmaa on ympärivuorokauden oleva kauppa. Siitä vartioinnista turha olla huolestunut sen kyllä osuuskauppa hoitaa ja poliisiasema on kadun toisella puolen!


Mainos
Mainos
Mainos
Uusimmat » | Oulu Down Up
Mainos
Mainos
stats-image
Takaisin ylös