Mainos

Oululaislimusiinista tehtiin 68 huutoa nettihuutokaupassa


Pekka Ala-aho
Oulu  16.3.2012 | Kaleva Muuta tekstin kokoa -+

Oulun katukuvasta tuttu musta limusiini kaupattiin tänään nettihuutokaupassa. 

Ulosottovirasto myi auton 68 huudon jälkeen hintaan 28 500 euroa.

Oululaisille tuttu limusiini on merkiltään Mercedes-Benz 6D E 270 CDI Binz-Limousine. Auto on vuosimallia 2004.

Huutokaupan oli määrä päättyä kello 14, mutta viime hetken huutajien myötä auto saatiin kaupaksi puoli kolmen jälkeen.

Lähetä kuva, video tai juttuvinkki viestinä puhelimellasi numeroon 13222 tai käytä lomaketta.

Mainos

Kommentit

20/42 kommenttia

Tumppi
23.3.2012 10:31

Juttutupa, tuo internetin kateellisuus- ja negatiivisuuskeskus... Aina kun joku voittaa, saa, ostaa tai yleensäkin saavuttaa jotain, niin sekös vasta on hirvittävä asia ihmisten mielestä.


Audistico
17.3.2012 22:44

Aika tavallisen näköinen Väyrynen.


masa
17.3.2012 22:38

katoha, tuttu taksi.. tullu tämänki takapenkille oksennettua


Lukija
17.3.2012 21:49

Tais karata korjaus/huoltokulut käsistä, eihän noihin E-mersuihin meinaa saahan leimaakaan millään, 22% pomppaa eka 3v katsastuksessa, (A-katsastus, vikatilasto 2011), alusta toimii mainiosti mutta ei kestä ajoa. Ok, joo on niillä keskimäärin ajettu se 150tkm siinä 3v kohtaa mutta aika moni silti pomppaa


nimetön
18.3.2012 22:40

kateellisen puhettako tuo on?


janatuinen
22.3.2012 22:46

kyllä ex-oululaisena hävettää lukea näitä kommentteja ..haaskoja pikkukylä täynnä :(


Kultakaivos?....
17.3.2012 15:38

Eipä tuo ole ensimmäinen taksi mikä oulussa on mennyt nurin. Vuoden sisään on muutama muukin taksi joutunut lopettamaan.


Johto Tähti
17.3.2012 11:04

Halvalla meni just sisään ajettu johto tähti . Vähän ajettu vielä , vain 1,2 miljoonaa kilometriä . Eipä taida muilla merkeillä mittariin saada ajamalla tuollaisia kilometrejä .


volvo
18.3.2012 11:01

Miten se Mäkisen posti volvo 245 GL? Siinä taidettaan mennä jo kolomatta miljoonaa kohti tosin motti joskus avattu.. Mutta myös on pyhimys volvo Yhdysvalloista jolla ajettu jo 4,5 miljoonaa kilometriä ilman motin avausta.. Että löytyyhän niitä muitakin luotto autoja..


taas Finnair
17.3.2012 10:22

Syy-seuraus Finnarin lenturiakkojen kyyditysten loppumiseen syksyllä?


Ads by google, kommentit jatkuvat alla
Erkki
17.3.2012 06:53

Hieno mersu, mutta huhujen mukaan tämän ikäisissä ja uudemmissa mersuissa on ollu pajon vikoja (kalliita).


sjt
17.3.2012 19:44

Jotain sarkasmin sukuista? Kato kilometrejä...


kake
16.3.2012 22:23

miljoona neljäsataatuhatta ajettu romu kolmella kympillä? hei haloo ei paljon järkee


vouti
16.3.2012 21:55

Minkäs takia sitä tavaraa yleensä pakkohuutokaupataan...?


kROIsos
16.3.2012 21:33

Siihen sammui johtotähti, oululaiset kävelemähän lähti. Miksi tuo pirssi pakkohuutokaupattiin?


suhari
16.3.2012 21:09

Onko tämä se sama mese, joka on ollut oulussa taksina?


jk
16.3.2012 21:02

iteppä ostin


Työssä oleva.
16.3.2012 20:38

Ne ostaa mitä vaan jolla raahaa... ei soskusta näihin rahaa saa..


IV Golf
16.3.2012 20:31

Kyllä se on limusiini, et vaan kateuttasi myönnä sitä.


On se kyllä makee
16.3.2012 20:28

30 donaan tuosta, jollain on ylimääräistä hilloa?


Mainos
Mainos
Mainos
Uusimmat » | Oulu Down Up
Mainos
Pääuutiset
Mainos
stats-image
Takaisin ylös