Mainos

Miehet nujakoivat verissäpäin Oulun Stockmannilla

Oulu  5.4.2012 | Kaleva Muuta tekstin kokoa -+

Kaksi miestä otti yhteen Oulun Stockmannilla torstaina alkuillasta kuuden jälkeen.

Silminnäkijän mukaan tappelu alkoi Rotuaarilta, Pukumiehen pankkiautomaatin liepeiltä.

"Siinä oli kolme miestä ja sellainen kaksi vastaan yksi -tilanne. Mies lähti juoksemaan karkuun pitkin Rotuaaria ja jossain vaiheessa hän juoksi sitten Stockmannille sisään", silminnäkijä kertoo.

Silminnäkijän mukaan miehet "mäiskivät" toisiaan ja nujakoinnin seurauksena lattialla oli useammassa paikassa verta.

"Sitä oli ruokapuolen kassojen edessä ja kemikalio-osaston puolella. Vartijat saivat miehet taltutettua kemikaaliosastolla pippurisumutteella", silminnäkijä sanoo tapahtumista.

Silminnäkijä kertoo, että paikalla olleet asiakkaat olivat olleet kauhuissaan ja ihmeissään tapahtumista.

"Pippurisumute levisi laajasti ja asiakkaat joutuivat yskimään sen takia. Kun tulin sisälle huomasin heti, että tämä ei ole normaalia. Ihan kuin olisi rakennuspölyä mennyt kurkkuun", hän kuvailee.

Vartijat olivat vieneet tappelupukarit pois näkyvistä. Silminnäkijä arvioi, että tapahtuma-aikaan Stockmannilla oli noin pari sataa asiakasta.

Stockmannin Oulun tavaratalon johtaja Pentti Korhonen sanoo, että tapahtuneesta ei aiheutunut isompia ongelmia.

"Järjestysmiehet ja poliisi hoitivat asian. Mitään vakavaa ei tapahtunut, mutta yksityiskohtia en kuitenkaan tiedä", Korhonen kertoo.

Lähetä kuva, video tai juttuvinkki viestinä puhelimellasi numeroon 13222 tai käytä lomaketta.

Mainos

Kommentit

20/111 kommenttia

huhhuh
9.4.2012 17:10

hyvää porukkaa täällä ku syyttää turkkilaisia. suvaitsevaista porukkaa thumbs up. tsekatkaapa semmone homma että suurin osa oulussa olevia ulkomaalaisia EI ole turkkilaisia, vaan turkin KURDEJA tai irakin kurdeja.


Kauko Oulusta
8.4.2012 07:22

Ja taas Stockmannilla!


inkaa
7.4.2012 07:49

niin, kuka ei lukenu tekstiä. Tappelu lähti rotuaarilta, ja pahoinpidelty yrittänyt juosta turvaan paikkaan jossa on paljon ihmisiä!? Ihan oma asianne jos ette uskalla enään mennä stocmannille, turhaan täällä siitä märisette vartioiden töistä ja voi itku ku ne käytti pippurisumutetta että sai tilanteen rauhottumaan? Ja uhri ainakin oli suomalainen.


inkaa
7.4.2012 07:49

niin, kuka ei lukenu tekstiä. Tappelu lähti rotuaarilta, ja pahoinpidelty yrittänyt juosta turvaan paikkaan jossa on paljon ihmisiä!? Ihan oma asianne jos ette uskalla enään mennä stocmannille, turhaan täällä siitä märisette vartioiden töistä ja voi itku ku ne käytti pippurisumutetta että sai tilanteen rauhottumaan? Ja uhri ainakin oli suomalainen.


Ale myynti syynä ?
7.4.2012 06:07

Näkikö tuota kukkaan vai oliko siliminnäkijä katsomassa tapahtumaa.


Tuiran Pena
7.4.2012 04:49

Kokoomuspuole täytyy lopettaa, ääri-ilmiöt käy sietämättömiksi. Jos niäihin kokoomusveijareihin ei puututa raskammalla kädellä lähtee kaikki pian käsistä.


Turkk
7.4.2012 00:37

Jaa.. Oliko Turkkilaisten välienselvittely?


Pahis
7.4.2012 00:04

No eikö nyt ollutkaan taas Kaukovainolla !


Thor
6.4.2012 23:05

Ja taas Oulussa! Vai mitä sanoo "Kauko Oulusta"?


lippu lappiin
6.4.2012 21:46

Nyt taisi pankkiautomaatilla varasteleva saada turpiinsa.


Ads by google, kommentit jatkuvat alla
Topi
6.4.2012 20:37

Zeppeliinissä on niin pikkusia vartijoita ettei ne uskalla mihinkään puuttua.


huu huu
7.4.2012 00:36

Kempele on niin takahikiä, että kuka sinne tulis edes heitteleen niitä kääpiöitä..


inkaa
7.4.2012 07:51

Koitappa joskus puuttuuko vai ei? sittenpähän näät


PASII
7.4.2012 21:47

Laittaa ne pikkuset vartiat Topin pakettiin meleko nopiaa


Pure Jenkki
6.4.2012 20:07

Kallahani eli Tirty Harry ois nykässy Mankuminsa essiin ja räiskiny sillä.


Mummo Rokin Mustasta Mökistä
6.4.2012 20:05

Kauhiaa jenkki stailia taas täällä Oulussa.


Lets kou koppanokat
6.4.2012 18:56

Hienostoperheen hienostokauppa, tavallista arkea vaikka ässien ja sivojen kulmilla. Hajuvesiosastolla haisee sellaset kaasut jokapäivä, kyllä sinne pippurikaasut sekaan on mahtuneet. Olisihan sieltä kempparin myyjä voinut käydä tupsauttamassa jotain poisonia nenuun.


juice
6.4.2012 18:26

olkaa nyt edes rehellisiä ja kertokaa suoraan, että turkkilaisten välienselvittely, niinkuin on ennenkin ollut stokkan kulmilla.
tympäsee tällainen epämääräinen uutisointi. me nämä huvit kuitenkin maksetaan.


Hyvä niin
7.4.2012 06:14

Manne kiinni ja manne auki. Eivätkö ne osaa mätkiä toisiaan koti-maassaan .?
Siis Turkista kyse ei Mannelasta.....


hönö
6.4.2012 16:51

Oulun pahin slummi


Mainos
Mainos
Mainos
Uusimmat » | Oulu Down Up
Mainos
Mainos
stats-image
Takaisin ylös