Mainos

Lentoasemalla voi piipahtaa kuntosalilla ennen lentoa

Kuntosalilaitteet toimivat älykortilla. Ennen treeniä käyttäjä valitsee kielen, sukupuolen ja ohjelman vaativuustason. Laitteet aktivoivat vastuksen automaattisesti. Healthy Exercise Holding Oy:n toimitusjohtaja Jouni Herranen näyttää esimerkkiä. Kuntosalilaitteet toimivat älykortilla. Ennen treeniä käyttäjä valitsee kielen, sukupuolen ja ohjelman vaativuustason. Laitteet aktivoivat vastuksen automaattisesti. Healthy Exercise Holding Oy:n toimitusjohtaja Jouni Herranen näyttää esimerkkiä.
Risto Rasila/ EPA
Oulu  29.3.2012 | Kaleva Muuta tekstin kokoa -+


Oulun lentokentän matkustajaterminaaliin avattiin torstaina olohuonemainen lounge. Loungen yhteydessä on kuntosali, sillä pieni treeni ennen lentämistä edesauttaa verenkiertoa, joka voi lennon aikana heiketä alaraajoissa vaarallisestikin.

Kuntoilu myös tuo helpotusta lentopelkoisille.

Showroom on oululaisen teknologian ja osaamisen taidonnäyte. Mukana ovat BusinessOulun lisäksi Oulun yliopisto, HealthEx, Verve ja Polar ja HUR. Finavia Oyj tarjoaa tilan Showroomille.

Lue lisää 30.03.2012 Kalevasta.

Lähetä kuva, video tai juttuvinkki viestinä puhelimellasi numeroon 13222 tai käytä lomaketta.

Mainos

Kommentit

20/42 kommenttia

just joo
4.4.2012 00:30

ei voi turhempaa olla...


Nordic Man
31.3.2012 11:35

Aika erikoinen bisneskuvio, mutta täytyyhän sen olla hyvä kuin linssilude Lylykin kerkesi kuvaan.


.....
31.3.2012 02:25

Aprillipila? No ainakin naurettava asia..


Ja pistävä hiki haissee
30.3.2012 10:30

Siistii mennä kammo hikisenä jonkun hienoheleman viereen - oikein kivaa - tuskin maltan odottaa :-)


anu
30.3.2012 10:14

ole paikalla kolme tuntia aiemmin, että ehdit kuntoilla ja suihkutella ennen koneeseen astumista...mahtaa olla lennot myöhässä kun väki kuntoilee.. :D äly hoi taas.. enkä ainakaan halua viereeni hielle haisevaa kuntoilijaa koneessa,


immu
30.3.2012 08:05

kaikenlaisia höpötyksiä eikö mitään järkevämpää vaikka taulu jossa kehotetaan menemään onnikalla ettei saastuta niin paljon kuin lentäminen.


reetu
30.3.2012 08:02

sallikaa mun nauraa eikö mitään muuta turhanpäiväistä alentaisivat vaikka kahvilan hintoja.


siniverinen
30.3.2012 05:54

Pari kertaa viikossa kun odottelee koneeseen pääsyä turvatarkastuksen jälkeen sen puoli tuntia, niin ei ollenkaan paha,
jos voi käydä vaikkapa hierontatuolissa aamun avauksella!


inno
30.3.2012 05:51

Saako sen kännykkäsovelluksena ubitaululle?


ruusu
30.3.2012 05:50

Hyvä vaihtoehto:-) Kyllä voisin hyvinkin "olohuneenssa" viettää aikaa esimerkiksi 2 tunnin bussimatkan jälkeen lentoa odotellessa. Tuskinpa hiki otsassa vaan hyvällä aurinkoisella mielellä eipä tule paikat kankeaksi ja mieli apeaksi paikallaan istumisesta.


Ads by google, kommentit jatkuvat alla
Ensi kertalainen
29.3.2012 23:23

Eksyin ensimmäistä kertaa Kalevan sivuille. Uutinen oli minusta positiivinen. Tässähän ollaan aktiivisia ja esitellään Oulun alueen osaamista juuri sielllä missä pitääkin, siellä missä päättäjät ovat = Lentoasemilla. Oulun lentoasemahan on myös uusittu hiljattain ja on varsin tyylikäs.
Tämä tarjottu palveluhan on ilmainen ? Siihen ei ilmeisesti ole käytetty julkisia varoja ja jos olisikin niin nyt ne on hyvässsä käytössä = poikimassa.. Edistämässä alueenne liiketoimintaa ja mm. tuomassa niitä työpaikkoja.
Miten ihmeessä te Oululaiset ITSE saatte tästä(kin) irti negatiivisia asioita ?


pelle
29.3.2012 23:14

kaikkea hienoa ne keksii uuteen terminaaliin, yllättäen työntekijöitten tiloihin ei kiinnitetä minkäänlaista huomiota!


ekologinen lento
29.3.2012 23:04

Polkien olisit jo perillä. Uusin oululainen finski-slogan kun koneet taas myöhässä. Finski jakaa hyvityksenä polkukortteja virvokkeiden sijaan. Tietämättään polkijat pumppaavat polttoainetta juuri lähtövuorossa olevaan finskin koneeseen. Tiedätte varmaan mihin säästetyt varat menevät.


raahen poika,teräskoura
29.3.2012 22:08

voi herranen aika vielä,että päästään kunnolla rahastaan


Tipu
29.3.2012 22:00

Show room, ehkä tällä on tarkoitus esitellä oululaista osaamista. Ei jatkuvaa valittamista kaikesta.


heimo
29.3.2012 21:39

Voi ystävät rakkaat, eihän tätä markkinoidakaan hiki-jumppasalina, vaan verenkiertoa edistävänä. Muutaman minuutin liikkuminen ei hiostuta kainaloita eikä juuri varpaitakaan, mutta saa veren kiertämään ja olon virkeämmäksi. Ja onpahan jotain mitä tehdä odotellessa!


Minusta hyvä idea
29.3.2012 20:36

Kävin tänään ennen lentoa kokeilemassa kuntoilua ja istuin hierontatuolissa sen jälkeen. Minun mielestäni ainakin mahtava idea! En ymmärrä miksi ihmiset valittaa kun palvelu on myös ilmainen.


onko puku pakko?
29.3.2012 20:32

Vehviläisten töpeksintöjen seurauksena odotusajat voivat tullakin todella pitkiksi lähiaikoina jo. Hienoa ennakointia lentokentän johdolta. Vieläkö sais ruokaa ja juomaa odotellessa niin valitusten määrä puoliintus.


Eikö aprillipäivä ole vasta vähän myöhemmin?
29.3.2012 20:17

Check-in, turvatarkastus, portille ja koneeseen. Kuka ihme haluaa viettää yhtään ylimääräistä aikaa jossain Oulun lentokentällä? Yhtä turha kapustus tämä kuin mitkä ne ihmeen älytaulut siellä keskustassa.


Hartsa
29.3.2012 20:17

Mukava varmaan kömpiä koneeseen hielle haisevana...


Mainos
Mainos
Mainos
Uusimmat » | Oulu Down Up
Mainos
Pääuutiset
Mainos
stats-image
Takaisin ylös