Mainos

Auto pyörähti katolleen Uudellakadulla

Auto pyörähti katolleen Hallituskadulla kallioparkin työmaan kohdalla. Auto pyörähti katolleen Hallituskadulla kallioparkin työmaan kohdalla.
Risto Rasila
  • Auto pyörähti katolleen Hallituskadulla kallioparkin työmaan kohdalla.
  • Henkilöauto pyörähti katolleen Hallituskadulla kallioparkkityömaan kohdalla.
Oulu  22.12.2012 | Päivitetty 22.12.2012 | Kaleva Muuta tekstin kokoa -+

Henkilöauto pyörähti katolleen jalkakäytävälle Oulun keskustassa Uudenkadun ja Hallituskadun risteyksessä kallioparkkityömaan kohdalla lauantaina iltapäivällä.

Yksin autossa ollut kuljettaja pääsi omin avuin ulos autosta. Hänet vietiin ambulanssilla sairaalan tarkistettavaksi. Pelastuslaitoksen arvion mukaan hänen vammansa eivät ole vakavia.

Kalevan saamien silminnäkijähavaintojen mukaan auto oli ajanut kovaa vauhtia pitkin Uuttakatua, kun se Hallituskadulle kääntyessään nousi ilmaan suojatien korokkeen kohdalla. Tämän jälkeen auto törmäsi kallioparkkityömaan aitaan ja kääntyi katolleen.

Pelastuslaitos tarkisti, ettei autosta valu palavia nesteitä, raivasi onnettomuuspaikan ja varmisti, ettei vaurioitunut työmaa-aita ole vaaraksi jalankulkijoille.

Poliisin mukaan keskustan kadut ovat erittäin liukkaita.

Kartta

Lähetä kuva, video tai juttuvinkki viestinä puhelimellasi numeroon 13222 tai käytä lomaketta.

Mainos

Kommentit

20/130 kommenttia

Vakuutus tarkastaja
26.12.2012 20:57

Heh heh - Kaasua vaan lissää - erityisesti korokkeiden kohdalla, heh heh. Ei vakuutus maksa mitään tosta.


-pallo karkki-
25.12.2012 11:59

Ehdottomasti vuoden paras lehtikuva!!!


juulipekka
24.12.2012 16:09

Osuva kyltti taustalla :)


Kumpiko lienee
24.12.2012 14:45

Olisiko kaasu hirttänyt kiinni. Tai kaasujalka.


Gertruede
24.12.2012 13:13

Mitä Oulun kaupunki aikoo tehdä, ettei vastaava toistu enää? Ehdottaisin, että laitetaan saman lainen katu lämmitys kuin Rotuaarillakin on.


jake
24.12.2012 11:04

Tappaja tojota taas liikkeellä.. Saa aina pelätä henkesä edestä jos tojota ajaa eessä tai varsinki takana!


heh
24.12.2012 09:15

"Pysäköintiä parhaimillaan"


Jaahah
24.12.2012 09:04

Toi-ota jos et muuta saa.


Junttiensuosima
24.12.2012 02:40

Ou jee tojotan polkuauto mennyt kopilleen.siellä on hytti täynnä tuulipukukäsiä ollut.


hupsista
23.12.2012 20:07

Lystikäs kuva :-). Taustalla kyltti "pysäköintiä parhaimmillaan". Mainio. Näitä lisää!


Ads by google, kommentit jatkuvat alla
keheveli
23.12.2012 18:33

noo monella muulla merkillä ei olisi edes ehtinyt kiihdyttää tuollaseen vauhtiin että katolleen menee, ne takavetoset kun tahtoo sutia paikallaan kun japanilainen on jo kaukana....perä vaan heittelee että varoa pittää liikennevaloissakin noin takatuuppareita


45 vuotta ajanut!
23.12.2012 18:18

Mikä siinä mahtaa Ellai näillä eväillä syynä, kun täältä 100km päästä Oulua lähestyy, niin moottoritiellä jo huomaa kuinka tyhmyys tiivistyy. Ja ainut tie suomesa jossa voidaan pitää ainoastaan 100km rajoitusta. Ei tällaisilla eväillä voi vaatia edes kaupunkiajoa, sekin on kuin villisä lännesä. Päin punaista, jalankulkijalle näytetään keskaria jne...


Kokemusta se vaan lisää
23.12.2012 18:17

Mitalin paikka, itse en ole saanut autoa katolleen muuten kuin ralliautoa ajamalla ja sadankahdenkympin vauhdista.


Toijotat suohon
23.12.2012 17:53

Harvinainen Toyotakuski ku ajanut ylinopeutta,tai sitte se on koittanut ajaa tojota satasta eli seittemääkymppiä


huh hellettä
23.12.2012 21:05

voi voi... sentään tojotassa tarkenee ilman että tarvii vuorata keulan neliöllä pahvia. volkkarin resut erikseen.


jape
24.12.2012 11:11

Niiku tojotahan on tunnetusti maailman paras automerkki. Luksus varusteet, huippuluokan ajettavuus ja tekniikka yhdistettynä ylihintaiseen hinnoitteluun!


juha
23.12.2012 17:23

Ja taas toyota kuski liikenteessä! Onse kumma että nämä toyota kuskit ei osaa ajaa ihmisiksi, kaahailevat tai körryyttävät alinopeutta.


Toyota nainen en kaahaa enkä varsinkaan körryytä
23.12.2012 17:44

Sanoo perheen isi farmari autolla? Toyota vaan on niin hyvä auto että niitä on paljon liikenteessä että myös erinlaisia kuskeja mahtuu sekaan! Hyvää joulua sullekin ja autorikasta uutta vuotta ;)


kougj
23.12.2012 20:32

Toijota ja auto. Ne on kaks eri asiaa. Riisikuppi...


Alpo47
23.12.2012 16:02

Tuollaset riisikupit meneeki äkkiä nurin... Heh kyllähän sitä datsuniaki aikanaan yritettiin ajaa nurin vauhdista :)


Mainos
Mainos
Mainos
Uusimmat » | Oulu Down Up
Mainos
Pääuutiset
Mainos
stats-image
Takaisin ylös