Mainos

Kyösti Mäkimattila kruunattiin tangokuninkaaksi Seinäjoella

Kyösti Mäkimattila kruunattiin tangokuninkaaksi Seinäjoen Tangomarkkinoilla. Kyösti Mäkimattila kruunattiin tangokuninkaaksi Seinäjoen Tangomarkkinoilla.
Jukka Töyli
Kulttuuri  13.7.2013 | STT Muuta tekstin kokoa -+

Kyösti Mäkimattila on Suomen uusi tangokuningas. 37-vuotias turkulainen kruunattiin Seinäjoen Tangomarkkinoilla myöhään lauantai-illalla. Toiseksi sijoittui Leif Lindeman.

Finaalin viimeisellä kierroksella kilpailijat lauloivat kappaleen Siks oon mä suruinen duettona tangokuningatar Heidi Pakarisen kanssa.

Aiemmilla kierroksilla Mäkimattila lauloi kappaleet Jos minut vielä kohtaat ja Täysikuu.

Kyösti Mäkimattila osallistui Tangomarkkinoille ensimmäisen kerran.

Kuudesta kilpailijasta kaksi pääsi viimeiselle kierrokselle. Toiselle kierrokselle selvisivät yleisöäänestyksessä myös Teo Turunen ja Kalle Jussila. Kaksi muuta finalistia olivat Tero Heikari ja Marko "Bablo" Junnilainen.

Lähetä kuva, video tai juttuvinkki viestinä puhelimellasi numeroon 13222 tai käytä lomaketta.

Mainos

Kommentit

20/33 kommenttia

urmas
14.07.2013 23:24

HYVÄ KYÖSTI!!! Voitit miesten finaalin kuin toivoimme täällä ja Heidi voiti , samaa toivoimme täällä Mustasaaressa ,Vaasan kupeessa. Jatka samaan tahtiin ja pökkyä pesään .OLET Ensinmäinen joka on samanlainen. tulkitsia kuin Sauli Lehtonen . HYVÄ HYVÄ JA ONNITTELEMME TÄÄLLÄ SUURELLA JOUKOLLA KYÖSTI!!


Aslak.
14.07.2013 22:37

Auraviihde on sanonut sanansa.Suomi on saanut uuden tangokuninkaan ja valtakunnassa kaikki hyvin.


"Oikea ihminen" voitti-hyvä näin!
14.07.2013 20:04

"Paras Ihminen" voitti ja se oli tuomareiden päätös ja siihen on tyytyminen!"Itkuiikat"ne märisee jotka ei ymmärrä mitä tuomareiden sana merkitsee-päätös tehty ja se pitää,pulinat pois!


Tuntematon
14.07.2013 17:09

Kyllä tangokuninkaassa pitää olla ryhtiä ja karismaakin. Voittaja oli komea, lauloi puhtaasti ja edustuskamaa Pakarisen rinnalla. Leifillä on vielä aikaa miehistyä. Tunteellinen hän on, mutta hiukan vielä hallitsematon sanomsissaan ja laulukaan ei pysynyt ihan kohdillaan koko aikaa. Sanan loput hiipuivat toisin kuin voittajalla, joka lauloi varmasti ja puhtaasti.


Tuomaristo vaihtoon
14.07.2013 12:56

Leif oli paras ja tuomaristo surkein osa karnevaalia.


Ville
14.07.2013 11:19

Tuomaristo pilasi molemmat kilpailut. Milloin näitä itseään täynnä olevista tuomareista päästäisiin eroon. Kanavaa pitää kääntää kun Vainio vääntää niitä surkeita riimejään ja tämä Ylen karvapää on kanssa tosi ärsyttävän näköinen.


Tuntematon
15.07.2013 00:27

ei ole koiraa karvoihin katsominen


tango fani
14.07.2013 10:52

oikea voitti.kyösti karismaattinen laulaja, ei liian siirappinen eikä lipevä.


Tuntematon
14.07.2013 10:52

Sovittu juttu. Hyvin ohutääninen mies voitti. Paras ei voittanut .
Leif oli selvästi parempiääninen laulaja,mutta sitkeä yrittäjä palkittiin.


Kun ei osaa laulaa vaan honottaa
14.07.2013 11:44

Lauluääni ei ole Leiffilllä mitenkään erinomainen vain ainoastaan edustamansa yhteisön mielestä.
Jos osaa laulaa niin osaa laulaa, mitkään vähemmmistöäänien narisijat eivät vie kunniaa voittajalta!


Ads by google, kommentit jatkuvat alla
AXR-Music voittaa aina
14.07.2013 10:25

Leif Lindeman oli paras, koska hänen tunteelliset tulkintansa ja ylivoimaisesti paras lauluääni oli myös yleisön suosikki 41 %:n murskaäänillä. Seuraavaksi paras jäi yleisöäänestyksessä kauas taakse hyvin vaatimattomalla äänimäärällä.
Tuomaristossa istuu AXR Music-tuotantoyhtiön tuotantojohtaja Ilkka Vainio joten Ile kavereineen valitsee kilpailijat ja voittajat kuten jo torstain kuningatarkilpailussa. Ilkan AXR Music-yhtiön listoilla oleva voitti. Likaista tuomaripeliä.
YLE rahastaa äänetyksellä mutta yleisöäänillä ei ole merkitystä koska voittaja on selvillä jo etukäteen. Miten YLE voi tukea veronmaksajien rahoilla vain yhtä tuotantoyhtiötä joka sanelee kilpailun voittajat! Hävettää!
Kuningatar pitää jatkossa valita samana iltana kuin kuningaskin. Nyt naiset on asetettu alempiarvoiseen asemaan, ikään kuin keittiön puolelle. Tasa-arvoa tässäkin pelissä!


ennustajaeukko
14.07.2013 10:25

Leiffi voittaa ensi vuonna. Eikö ne niin kauan yritä, että saavat sen voiton.


Tuntematon
14.07.2013 09:30

Paras voitti, Leif oli liiaksi teennäisen flirttaileva, siirappinen, en tykännyt


sopupeliä
14.07.2013 10:54

Ei voittanut . En tykännyt. Hyvin heikkoääninen varsinkin ylä-äänissä.


jannakke
14.07.2013 09:28

Leifin laulu oli sielutonta ja voimatonta. Ja se Hernandon salaisuus oli kyllä ihan floppi ja tekopirteä. Laulaa kyllä nuotilleen, mutta ei sydämestään. Ei se, että laulun jälkeen kyynelehtii, vielä tarkoita että laulaisi oikeasti tunteella. Ehdottomasti oikealle meni voitto :) Leifin tilalta olisin ottanut Teo Turusen...sori vaan :)


Hoh hoi
14.07.2013 10:26

..kyllä Leifin laulu oli aitoa ja tunteellista, aito hymy hänellä. Kolkko kolsu kylmä oli tämä voittaja,vaikka ääntäkin löytyi, mutta ei tunnetta. Ei tämä nyt ihan oikein mennyt! Niinkuin joku jo sanoi, vaihtoon koko tuomaristo, ja kunnon musiikin ammattilaisia kehiin. Ei toimittajat ja sanoittajat ole niitä parhaita, eikä ehkä entiset tangokuninkaallisetkaan. Vaihtakaa tai mielenkiinto loppuu. Rasismia ei kannattaisi harjoittaa musiikin saralla... vai oliko se sitä? Tällä romanilla oli pehmeä, ihana ääni, ei niin romanimainenkaan, vaan persoonallinen omansa.


jannakke
14.07.2013 11:31

Äläs nyt. Oli se Leif minunkin suosikkini eiliseen iltaan saakka. Jos hermo ei kestä tuollaisessa paikassa, niin voitto menee sitte ohi. Eilinen oli floppi häneltä ja se siitä. Lisäksi tässä pitäis muistaa myös se, että paljon tapahtuu kulissien takana eli ei me oikeasti tiedetä kaikkia syitä kenenkin voittoon :) Tämä on vain pelin henki noissa kisoissa. Edelleen eilisen suorituksen perusteella oikea voitti :)


wanha mamma
14.07.2013 08:57

Leif paras, tunteellinen ja aidosti tangokuningas ainesta ja mikä ulkonäkö ja sydämellisyys. Valittu kunkku lie "ostettu" ennakkoon - mene ja tiedä mutta paha maku jäi suuhun. Kiitos riittää ja yle ja me veromarkoista maksamme vielä viulut.


Tuntematon
14.07.2013 08:31

Leif olis ollut oikea tangokuningas, hänessä on todellista lavakarismaa, mikä valloittava hymy vielä. Toivottavasti yleisö palkitsee suurella joukolla hänen esiintymisensä,missä hän esiintyykin!!


väärin meni
14.07.2013 08:30

Tuomarit hokevat, kuinka kansa tietää ja sitten valinta päin honkia. Raivostuttaa näin maallikkonakin, korvalla kun kuuntelee?


Mainos
Mainos
Mainos
Uusimmat » | Kulttuuri Down Up
Mainos
Pääuutiset
Mainos
stats-image
Takaisin ylös