Matti Heikkinen kertoi ehtineensä pohdiskella uraansa ja seuranneensa kärkikamppailua hiihtäessään kohti 25. sijaa.
– Prosessin jatkumoa. Asiat menevät eteenpäin. Sen verran rauhallisesti mentiin, että ehti käydä läpi asioita, Heikkinen analysoi Yleisradion tv-haastattelussa.
Heikkisen parhaaksi tulokseksi Pyeongchangin henkilökohtaisissa kisoissa jäi 15 kilometrin kymmenes sija, jota Heikkinen kuvasi "torjuntavoitoksi".
– Tämä kausi on ollut tavoitteisiin nähden heikko, Heikkinen summasi kautensa.
Heikkinen iloitsi Niskasen voitosta.
– Erittäin lämpimältä tuntuu sisimmässä. Erittäin ansaittu voitto, Heikkinen sanoi.