Mainos

Juttutupa

Amis Neil 26. elokuuta 2012 kello 21.56.42 98 viestiä

Minä en. Väärillä avaruuden saavutuksilla vain pönkitetään suurvaltojen egoa. Kuuhun lähetetyn avaruusaluksen lentoradan laskeminen on äärettömän monimutkainen asia kaiken muun seikkojen kanssa, joten uskokoon ken tahtoo. Mars-luotaimen matkakin kesti kuukausia, ja luotain pääsi muka perille, höpö höpö. Amerikkalaiset eivät osaa ajaa autoillaankaan ilman karttaa valtioista toiseen, vaikka tiestöt on merkitty todella hyvin, ja sitten isotellaan muka vallotusretkistä ulkoavaruuteen, vielä kerran höpö höpö.

Jaa


Vastaa viestiin

Näytetään 20 / 98 viestiä
1 | 2 | 3 | ... 5
Homeros
29. elokuuta 2012 kello 11.54.50

Selitin tuona kesänä nuorena miehenä tätini miehelle, pesunkestävälle kommunistille, amerikkalaisten käynnin Kuun pinnalla suurena askeleena ihmiskunnalle ja samalla todisteena amerikkalaisten edistyksellisyydestä kansakuntana. Hän katsoi minua säälivästi ja pyysi perusteluja käsitykselleni. Näytin silloin hänelle sanomalehdesta suttuista valokuvaa ja siihen liittyviä uutisekstejä. Tätin mies nauroi tälle makeasti ja hieman pilkallisesti epäili todellisuudentajuani. Kuva oli hänen mielestään otettu Maan pinnalla jossakin sen monista soramontuista ja nimenomaan propandamielessä. USA:n lippukin kuvassa muka liehui, Kuussa jossa ei tuulekaan! En pystynyt kumoamaan hänen näin pitäviä vastaväitteitään. Silti jostain syystä vieläkin uskon, että jenkit todella kävivät tuolloin Kuussa ihan oikeasti.

ufo
29. elokuuta 2012 kello 10.30.35

Voi voi ja kun on sellainenkin "totuus" että kuussa jopa jo asutaan mutta siitä ei vain kerrota veronmaksajille vaikka niillä rahoilla olis sinne menty.

rak.mest.
29. elokuuta 2012 kello 8.57.49

Pyhäkirjassakin on jo mainintaa korkealle kurottelevasta aikeesta, elikkä herran lähelle tulosta, kun alkoivat rakentaa Baapelin tornia. Kuussa ei olla käyty, eikä tulla ikinä käymäänkään !

Ateisti
28. elokuuta 2012 kello 13.31.07

En usko että ovat käyneet!

Kuuhullu
28. elokuuta 2012 kello 11.52.20

Naurettavia vastauksia 2012 - olkoon nyt sitten vaikka osa ainakin vitsiä.
V.1969 kuulin erään yli sata vuotiaan vanhuksen sanovan, että se ei ole totta, kun Amstrong ottti ensiaskeleita kuun pinnalla. Hän olli syntynyt 1870-luvulla ja jotenkin käsitän, että asia ei suostunut menemään sellaisenaan aivoihin, kun ottaa huomioon sen ajan jolloin hän eli vahvinta elämäänsä ilman autoja,koneita ja keksintöjä, mutta että tänäpäivänä ihmiset ovat näin pihalla- se hämmästyttää.

Akateeminen hampunpolttaja
28. elokuuta 2012 kello 8.57.35

Kävin mä kuussa kerran ja juttelin kuumiesten kans!

NISSANI-hassani
28. elokuuta 2012 kello 7.16.57

Sama kai se, oli käyny eli ei. En oo kuullu vedenpitäviä todisteita siitä että ei ois käyny, en liioin siitä, että ois käyny.

Galadriel
28. elokuuta 2012 kello 6.20.30

Vaikka skepsismi on yleensä hyvästä, terveenä pysyäkseen sen pitää perustua edes jonkinlaiseen tietämykseen asiasta. Nämä kuulentojen epäilijät taitavat olla lähinnä Magneettimedian aktiivilukijoita, joihin uppoaa kaikenlaiset salaliittoteoriat, valitettavasti. Lukekaa hyvät ihmiset ja perehtykää asioihin!

ei uskalleta enään nykyaikana huijata?
28. elokuuta 2012 kello 2.03.50

Yksi mielenkiintoinen pointti on se, että miksi kuussa ei ole käyty vuosikymmeniin, vaan kaikki kuulennot tapahtuivat todella lyhyellä aikavälillä? Luulisi että nykyteknologialla se ei ainakaan vaikeampaa olisi. Enkä kyllä usko selityksiin "ettei siellä enään olisi mitään tutkittavaa, tai liian kallista touhua". Kuussa käyminen näin vuosikymmenien jälkeen olisi juttu jota seuraisi koko maailma henkeään pidätellen ja se valtio, joka sinne taas kävijät lähettäisi paistattelisi erittäin suuressa valokeilassa.

Lukija
28. elokuuta 2012 kello 10.16.44

Ihan näin maalaisjärjellä pohtien: Kuussakäyminen on edelleen erittäin kallis operaatio. Ja jotta siitä kannattaisi maksaa, pitää olla erittäin hyvät syyt mennä sinne uudestaan. Ilmeisesti mikään valtio ei pidä kuussa käymistä nyt hintansa arvoisena, varsinkin kun kyseessä olisi ns. hopeasija.

Niille tupalaisille, jotka epäilevät kuulentojen aitoutta: Onko kukaan yrittänyt määrittää kuinka monta ihimistä on näihin kuulentojärjestelyihin osallistunut, ja kuinka monen on täytynyt tietää totuus, jos kyseessä onkin huijaus? Arvaamallakin määrä nousee useisiin kymmeniin ellei jopa satoihin. Eikö se ole omituista, ettei kukaan näistä "huijareista" ole 40 vuoden aikana paljastanut, että kyseessä olikin suuri huijaus?

ei uskalleta enään nykyaikana huijata?
28. elokuuta 2012 kello 14.02.33

Mihin kaikeen kaikeen muuhun tässä maailmassa rahaa haaskataankaan jättisummia? Kuulento olisi varmasti todella kallis, mutta suurvallan psygologisena yliotteena näkisin sen niin korvaamattomaksi ettei sitä rahalla mitata. Onhan nyt koko ajan maailmassa käymässä eräänlainen koko pallon kattava "lievä kylmäsota". Vastakkainastetteluja haetaan joka asiassa. Jos USA tekisi nyt esim kuulennon, niin se olisi kunnon persauksen näyttö Venäjään ja Kiinaan, sekä vahvistaisi vain liittolaisten ihailua. Mielestäni syyt ovat muualla kuin hinta, koska jenkit olisivat valmiita tästä "maailmanlaajuisesta yliotteesta" maksamaan mitä tahansa. Se että he ovat käyneet siellä vuosikymmeniä sitten ei enään ole niin pinnalla oleva asia. Se pitäisi tehdä uudestaan.

Moonsten Pirkko astrologi
27. elokuuta 2012 kello 22.05.18

Onhan se hölmöä väittää ihmisten käyneen kuussa, kun sen ihmisen pystyisi korvaamaan jokin robotti . Toisekseen, kuten jo aloittaja sanoikin, aluksen nopeus ja suunnassa pysyminen vaatii äärettömän suuren tietokoneen, jota ei kylläkään 1960-luvulla ollut vielä olemassakaan. Avaruudessa on eri ilmavirtauksia joiden hallintaa on mahdoton mitata ja pitää alus radallaan. Suomalaisia viedään käytännöllisesti kuin pässiä narussa, Aivan samoin Eu. ssa nauretaan meidän hyväuskoisuuteen, ja hyväsydämesyyteemme , ollaan aina anomassa rahaa, kun se pohjoinen poronhoitokansa uskoo Joulupukkiinkin lapsuusajan, mutta vähän vartuttuaan myös kuulentoihin ja ufoihin. Birger Wiik sai muka aikoinaan USA: sta kuukiviä tutkittavakseen, mutta luulen kivien alkuperän olevan jostain suomalaiselta soramontulta, ehkä Kiimingistä.

stÖÖ
27. elokuuta 2012 kello 22.35.54

"Avaruus on miltei tyhjiö, sillä lähes kaikki massa on tähdissä ja planeetoissa." - wikipedia.

Simo Toini
27. elokuuta 2012 kello 23.41.37

Hakkarainen taas puoliksi hereillä kirjoittelee?

Röhnä
27. elokuuta 2012 kello 21.42.49

Joo en määkään usko, että venäläiset on käyny avaruudessa!

R HOOD
27. elokuuta 2012 kello 22.38.08

No on kait ne käyneet, kun niitä kiertää edelleenkin avaruudessa epäonnistuneiden lentojen takia.

PS. Muista äänestää
27. elokuuta 2012 kello 20.56.38

Ei mikkään ihime,sillä olin kaksiviikkoa Ibitsan auringosa,jossa iho oli kokoajan "pitkällä".

R HOOD
27. elokuuta 2012 kello 19.57.15

Itse olen ihmetellyt sitä haipakkaa, jota sillä kuussa käytetyllä kulkuneuvolla ajettiin. Hirveetä vauhtia ajoivat ja kulkuneuvo pomppi ja kaatuilikin muutaman kerran. Voisi kuvitella, että jos mennään avaruusaluksella kuuhun ja siellä sitten ajellaan jollakin kuuautolla, niin ajettasiin varovasti,ettei auto rikkoonnu tai kuski loukkaannu. Vaikka itse ajelee maassa ja huonoa tietä, niin aika hissukseen täytyy ajella, ettei auto rikkoonnu koloissa ja kivikoissa eikä kuski loukkaa itseään, vaikka autohuollot ja sairaalat on huomattavasti lähempänä. Elokuva Capriorn one on osoitus siitä , kuinka helppo on studiossa tehdä samanalainen esitys, kuin "kuussa filmattu"

varamies rattiin
27. elokuuta 2012 kello 20.15.08

Ei ne loukkaannu sankarit kautta aikojen!

BONE
27. elokuuta 2012 kello 21.05.13

Joo, samaa mieltä kuin R HOOD. Paxx lensi ihan mahottomasti. Eikö siellä kuussa ole sitä tomua siinä pinnassa? Siis mistä kuski tiesi, että nyt voi panna hanat auki ja olla varma ettei aja monttuun tai kiveen? Ja miten se kärry mahtu siihen laskeutumis modulliin? Jäi muuten minulta näkemättä kun se ajettiin ulos. Ja sitten vielä kiinnostas tietää, miten se kamera asetettiin oikeaan paikkaan, että sillä pystyi filmaamaan kun se meesi tuli raput alas sillä eka lennolla? Eihän niissä laskeutumis vehkeissä ollut aisaa jolla se kamera laitettas oikeaan paikkaan ensin, vai oliko? Hyvät tupalaiset, kertokaa jos tiedätte.

Mainos
Häiskä 19.06.2013 16:51
limingan mies 19.06.2013 16:47
Tuntematon 19.06.2013 16:42
Tuntematon 19.06.2013 16:40
hmmmm 19.06.2013 16:38
Tuntematon 19.06.2013 16:37
Mainos
Päivän tykätyimmät viestit
11
hmmmm 18.06.2013 19:09
Niin, että kun jotkut tekevät veropetoksen, niin kaikilta se vähennys pois. Tuommosia puhuvat yleensä tyypit, joilla ei ... Lue lisää »
8
Veli Kirkkohopea 18.06.2013 20:26
Jotkut pääsevät ilman rahasäkkiä ja jotkut pääsevät, kun käyvät rahasäkillään ja laittelevat kymmenien tuhansien eurojen... Lue lisää »
8
Tuntematon 18.06.2013 20:18
Minä tiedän asutustilallisen poikana, että ajatella voi, vaikka työmatka olisikin vain navetan ja tuvan väli ja maailman... Lue lisää »
8
Tuntematon 19.06.2013 07:06
Eroajat ovat enimmäkseen 18 vuotta täyttäneitä, jotka on lapsina liitetty kirkkoon lupaa kysymättä. Haluaisitko itse mak... Lue lisää »
7
Tuntematon 19.06.2013 09:22
Hallituksessaolo on syönyt aina ehkä paria poikkeusta lukuunottamatta hallituksessa mukana olleitten puolueitten kannatu... Lue lisää »
7
sallivuutta 18.06.2013 23:50
Suomi on kieltojen maa. Ihmisä alkaa kohta ahdistaa tää kaikkien asioiden kielto lakeihin säädettyinä. Kaikkein huvitt... Lue lisää »
Mainos
Mainos
Takaisin ylös