Mainos

Juttutupa

Ajatteleva Tekijä 12.7.2012 13:43 125 viestiä

Kun katselen tätä juttutuvan kirjoittelua, tulee monista kommenteista esille, että monet meistä esittävät asiansa, että milloin mikäkin asia on tehty väärin: väärin tehty, sammutettu, kirjoitettu tai jopa väärin ajateltu tai väärin oltu. Jopa ministerin meikkauskin voi olla väärin. Mikä meitä ihmisiä vaivaa, kun kaikki asiat on aina vain väärin?

Jaa


Vastaa viestiin

Näytetään 20 / 125 viestiä
1 | ... 4 | 5 | 6 | 7
Lukija Ajattelevan Tekijän sijasta
16.7.2012 12:08

Joo, mullakin on hyvät kyvyt, kun kirjoittelen lukijana. Kukaan ei koskaan tule perään huutelemaan sitä mitä olen joskus aiemmin kirjoitellut.

Isaskar Keturi
16.7.2012 11:29

AT:n ilmaisuissa ei ole kehumista, mutta kyllä niistä kuitenkin se tärkein hyvin ilmenee eli omahyväisyys. Muulla ei liene niin väliä.

Huu Haa
16.7.2012 12:09

Onko omahyväisyyttä se, että kirjoittaa pääsääntöisesti samalla nimimerkillä?

Erkki-seta
19.7.2012 21:07

Sina taidat kirjoittaa ulkomailta, kun sinulta puuttuvat skandit. Onko se syyna siihen sekavaan kirjoitustyyliin?

A T
19.7.2012 21:32

joo,skandit puuttuu aina silloin talloin.

FL
20.7.2012 10:04

Skandien puuttuminen kirjoitetusta tekstistä on tunnetusti teini-ikään tulevien tyypillinen kirjoitusvirhe.

Kokoomusnainen käärmeenahassa
13.7.2012 16:55

niin jopa lämpimän turkiksen pitäminen talvella on väärin siis pitäisi palella.

kyy kysyy
13.7.2012 20:36

mutta eikö se turkis pitäisi olla sen alkuperäisen omistajan päällä ja sinulla jotain muuta lämmittävää?

Ajatteleva Tekijä
16.7.2012 08:17

Juuri niinhän pitäisi toimia, jos haluaisi vain miellyyttää "viheriäläisiä".

millä "elimellä" sinä ajattelet?
16.7.2012 12:25

sinäkö et kunnioita luontoa, vaan luulet, että se on luotu sinua varten? Tuo oli jo viimeinen kommentti joka vei kaiken kunnioituksen sinua kohtaan.

Ajatteleva Tekijä
16.7.2012 13:40

On erinomaisen hyvä, että kykenet muodostamaan tällä viimeisellä viestilläni vihdoin mielipiteesi minusta. Minä en kuitenkaan sinun kommentista huolimatta muuta sitä käsitystäni, että turkikset olisivat vaatteina väärin luontoa kohtaan, vaan ovat vain luonnollinen tapa pukeutua. Kautta aikojen turkiksia on käytetty pukeutumiseen, vaikkakin turkistarhaus nykylaajuudessaan on modernin yhteiskunnan tuote. Turkistarhauksen tapoihin sen sijaan voitaisiin puuttua, mutta se on taas oma juttunsa.

sakari
16.7.2012 13:59

Taas tyypillinen mitään sanomaton vastaus.
Olen jonkun puolesta tai vastaan ja se on oikein koska tapa jolla esität sen on yleisesti hyväksytty ja erimieliset eivät vain ymmärrä.
Muu keskustelu asiasta kuuluu aina siihen toiseen juttuun.
Juttuun, jota ei koskaan tule...

Ajatteleva Tekijä
16.7.2012 14:17

No mikset sitten avaa kyseisestä aiheesta ihan omaa avausta, jos koet sen niin tärkeäksi?

ajattelisit joskus luomakuntaakin
17.7.2012 11:47

kautta aikain, sie elät varmaan kivikautista aikaa, kun pitää turkiksilla pukeutua. Silloin ne taisivat olla ainoita lämmönantajia. Kunnioita luontoa niin, että käytät vaatteita, joita ei ole valmistettu elävien olentojen turkista!! (paukapää)

Ajatteleva Tekijä
17.7.2012 23:17

Syötkö muuten lihaa, joka on myös ollut ennen teurastusta elävillä olennoilla?

kuinka väärin teen?
18.7.2012 11:06

en syö, syön vain kasvikuntaa, vaikka onhan kai perunallakin tunteet, kuten sinullakin.

her nes
20.7.2012 16:38

on on ja vastaavia on kuten kaali, lanttu, nauris ja jyrki katainen.

bogo mo lovi
20.7.2012 17:41

Mites Jyrki kuuluu joukkoon? Noi muuthan ajattelee.

no problem
13.7.2012 16:33

Älä ole noin negatiivinen. Ei epäkohtien huomioiminen ole väärin! Lällätystä jos haluat kuulle niin mene helluntaiseurakuntaan. Siellä ei ole mikään väärin! Itketään ja iloitaan.

ah
13.7.2012 14:53

no tämä on tasapäisten kansa.
henki on se, että jos päätänsä toisen yläpuolelle nostaa tekemisillään tai saavutuksillaan, viisaudellaan tai älykkyydellään, menestymisellä elämän eri alueilla (työ, kulttuuri, liikunta tms), niin pää pannaan (kuvainnollisesti) poikki.
tämä voipi johtua omasta saamattomuudesta, tai yhestä perisynnistä eli kateudesta... tai niiden yhteisvaikutuksesta.

Mainos
Tuntematon 25.05.2013 00:08
Tuntematon 25.05.2013 00:04
Tuntematon 24.05.2013 23:59
Tuntematon 24.05.2013 23:53
Tuntematon 24.05.2013 23:53
Tuntematon 24.05.2013 23:46
Mainos
Päivän tykätyimmät viestit
34
Tuntematon 24.05.2013 06:31
Se johtaa siihen, että Suomessa säädetään ennen pitkää laki tasa-arvoisesta avioliitosta, aivan kuten on tehty kaikissa ... Lue lisää »
25
Tuntematon 24.05.2013 11:36
jos ihminen on tappanut vaikka 3 ihmistä, ensin vaikka kaksi ja sit kun vapaalla niin vielä yhden ! pitäskö sitä paapo... Lue lisää »
24
Tuntematon 24.05.2013 11:47
Murhan tehnyt vanki ei saa elinkautista korkeintaan 12v. niin se on siinä.. Uhrin omaiset sen elinkautisen saavat oike... Lue lisää »
24
Tuntematon 24.05.2013 11:37
nekin rahat voisi mennä parempaan, paljon se yksi vrk linnassa maksaa ? Lue lisää »
24
no 24.05.2013 11:40
ei ole tarvetta, olen vaan kuullut että elämän tapa vangit sinne pyrkii ! pidetään me niitä pystyssä verovaroin. Lue lisää »
21
Ei koske talousrikol... 24.05.2013 13:05
Loppuu rikollisuus Suomessa,kun ulkoistetaan vankeinhoito Venäjälle(10-jeppeä samassa sellissä). Lue lisää »
Mainos
Mainos
Takaisin ylös