Kaleva.fi uudistuu!

Kaleva.fi-palvelu on uudistumassa. Sinulla on nyt mahdollisuus ottaa uusi Kaleva.fi käyttöön jo ennen muita. Lue lisää...

Ota uudistunut Kaleva.fi käyttöön
Mainos

Juttutupa

Seuraavaksi sähköauto? 19.3.2012 14:04 57 viestiä

Jokohan kohta Suomessakin bensan hinta kipuaa kahteen euroon, kuten Rankassa. Onneksi pyöräilykausi alkaa pian. Sääliksi käy niitä, joilla on pitkä työmatka.

Jaa

Vastaa viestiin

Näytetään 20 / 57 viestiä
1 | 2 | 3
kaz
22.3.2012 06:56

Kyllä, ja menee ylikin. Pöljä suomaalainen vain maksaa ja sitten kännissä ruikuttaa.

Ostan kottikärryn
22.3.2012 00:07

Eihän tuo ole vielä mittään, Ruotsissa se on 17 kruunua.

laillistettua ryöstöä
21.3.2012 15:37

ei mene ku muutama vuosi niin bensa maksaa 3-5e litra,nostavat samaan ku markka-aikana oli

Etkö muista ?
22.3.2012 08:07

Markka-aikana bensa maksoi 70-90 centtiä.

Laskeppa uudelleen
22.3.2012 09:30

Jos tuo 2 euroa muunnettaisiin samalla kursilla kuin markka muutettiin euroiksi aikoinaan niin sehän tekiskísi 12 Mk/litra markkoina bensalitra. Mitä sinä puhut 70-90 centistä?

Etkö muista
22.3.2012 10:24

Lue tuo "laillistettua ryöstöä" mielipide uudelleen. Ja mieti TARKKAAN mitä siinä sanotaan. Muistele sitten viimeisiä bensiinin hintoja markka-aikana (4-6 mk/litra) ja jaa 5,94:llä. Paljonko oli euroissa bensan hinta silloin...

hyvä
21.3.2012 09:47

rakaisu on biokaasu.......kohtaa saa ostaa laitteita jolilla voi itse tehdä biokaasua tulevaisuudessa...vaikka ruisleivästä..

Stenu
21.3.2012 08:54

Tuohan ei ole kuin ajan kysymys. Bensa on jo nyt kallista ja kesäksi se aina nousee. Eli ensi kesänä hinta pyötii mitä todennäköisimmin 2E:ssa.

Laurukainen
21.3.2012 05:42

Ei oo Pensa koskaan liian kallista Suomalaiselle. Hetki muristaan ja sitte taas 100€:lla ostetaan ja Marketin heilurioven eteen ajetaan Hyla-Maito ostamaan.

Koillismaan tyttö
21.3.2012 08:47

Tarpeellsien ajon ymmärrän, mutta esim. tämä nuorison p-ralli on käsittämätöntä kalliin bensan aikana.

Ads by google, kommentit jatkuvat alla
ne pienet ilot
20.3.2012 23:09

Yx lysti. Ajelen kun on pakko vaikka hinta nousisikin. Sama kahvin hinnan kanssa. Juon kun tykkään vaikka maksaisi mitä.

Asuin Espaniassa monta vuotta.
20.3.2012 19:33

Niinpä mutta Ranskassa uusi auto maksaa puolet vähemmän kuin meillä eikä siellä ole autoissa ylimääräisiä talvirengaskuluja,vuotuisia käyttömaksuja ja dieselveroja eikä muitakaan elämisen verotusta kuten suomessa.Ranskalaiselle 2€ vastaa meillä 1€ euroa.Ei kannata uskoa suomen valtion bropakandaan jolla se hinaa bensan hintaa ylös vertaamalla muihin maihin.Autoilun kustanukset on suomessa EU:n ja koko länsimaiden kalleinta.

Mie vaan
21.3.2012 09:02

Asiantunteva kirjoitus. SUOMALAINEN on vain niin TYPERÄ, että luulee asuvansa hyvinvointivaltiossa, kun maksaa euroopan korkeimmat verot !!! Vaikka ei tuolla älyttömällä verojen maksamisella mitään saakaan, mitä ei sivistyneissä valtioissakaan olisi. Päinvastoin ! Ajelemme mm. euroopan huonokuntoisimmilla teillä euroopan vanhimmalla autokannalla ja kuuntelemme korvat punaisina häpeästä, kun liikenneministeri ja (-ministeriö) piipaa vanhojen autojen päästöistä... Kukaan ei vain noista älyn jättiläisistä älyä tiputtaa autoveroa, että olisi normaaleilla työssäkäyvillä ihmisillä edes pieni mahdollisuus uudistaa autokantaa.

12 markkaa mä päivässä hankin
20.3.2012 18:04

Kylläpä herra helppoa lykkää köyhälle, kun ei tarvitse surra bensan hintoja. Pyörällä kuljen kaikki matkat, koska ei ole vara ostaa autoa eikä maksella auton vakuutus- ja veromaksuja. Kerrankin näin päin. Niin ja, jos on paukkupakkasilla ihan pakko mennä kauemmaksi, niin hyppään bussin kyytiin ( tämä tapahtuu 2-3 kertaa vuodessa= 24 e max). Tehkää perässä samoin!

Lapin mamma
21.3.2012 22:46

Eipä sitä täälä susirajalla palijo pärijää iliman ommaa autoa. Lähikauppaan nyt justhin pääsee kävellen, mutta terveyskeskukshen tai apteekkiin mennessä pittää jo olla kumijalaka. 1- ja 3-vuotiaat lapsetkhan ei jaksa kävellä 5 km matkaa lähimpään päiväkothin. Eipä kule onnikat täällä.

b
20.3.2012 15:18

osta halavempi auto jotta raskit ostaa bensaa

kosla-ossi
20.3.2012 14:26

ku on täälä laitakaupunnilla seurannu miten joutavanpäivästä autoilua ilimennee elikä tupakit haetaan 200 m päästä autolla nii ainaki mokomanlaiset joutas maksaa bensastaan viisikin egee litralta.

aivan sama
20.3.2012 08:54

tuskimpa valtio antaa imaiseksi kenekään ajaa sähköautolla...tulee vaan jokin vero bensan tilalle..autotkin muuttuvat kalliimaksi huoltaa .Eipä tartte kohta köyhän autoa edes haaveilla...mitenkähän tämäkin asia on otettu huomioon eduskunnassa tulevaisuudessa..työllisyyden turvaamiseksi..

Vain tuttuja vastassa
19.3.2012 22:42

Turhat ajelut vähenee jos vielä nousee.

Koillismaan tyttö
19.3.2012 22:46

No ei kyllä näytä ainakaan nuorison turhanpäiväisen ajeluun hinnat vaikuttavan.

Mainos
En kadehdi "lokkikan... 27.01.2015 07:24