Mainos

Juttutupa

Ritva 17.3.2012 11:31 25 viestiä

Wikipediassa Heinäluoman koulutukseksi mainitaan valtiotieteen ylioppilas mikä ei ole totta. Hän yritti alkuun esiintyä tällä tittelillä myös eduskunnan matrikkelissa mutta hän joutui lopulta tyytymään titteliin iltakoulun ylioppilas koska häntä ei ole koskaan hyväksytty yliopisto-opiskelijaksi.

Heinäluoma ei ole halunnut korjata Wikipedian tietoa?

Jaa

Vastaa viestiin

Näytetään 20 / 25 viestiä
1 | 2
Laurukainen
19.3.2012 06:19

Tunnempa muutaman"oman onnesa Sepän." Koulut ovat jääneet melko vähäisiksi, siis amattikoulu asteelle." Kuitenkin ovat luoneet mittavan uran. Siis kaikkien kajehtimaa varakkuutta. Turha Noske Heinäluomaa rökittää kouluopinnoilla.

Tilta
18.3.2012 23:15

Mitä vikaa on iltakoulun ylioppilaalla? Joka jaksaa käydä iltakoulua on yleensä yritteliäs eikä turhan tallaaja.

ei tittelinkipeä ylioppilas etc.
18.3.2012 23:02

Ritva

Mikä on kommenttisi Finlandia-kirjallisuuspalkinnon saaneen ja muutenkin tunnustetun älykön (ei edes ylioppilaan) Erno Paasilinnan ajatelmasta: "oppineita ovat itseoppineet, muut ovat opetettuja". Odotan vastaustasi, kiitos etukäteen!!

Keijo
19.3.2012 09:20

Kyll kouluttautunut on painoarvossaan ylipainonen. Eikkakin sanoi ,ett kuntauudistusta vijään vääärästä pååstå?? Eikaa kuultiin kuulema asiantuntijana kun on asiasassa lisesiaattityön teeny ja kokenu:

Vilho
18.3.2012 21:06

Mihin hän olisikaan päässyt jos olisi jaksanut opiskella! Jo nyt huomattavasti älykkäämpi kuin suurin osa virkaveljistään eduskunassa, täysin ilman koulutusta. Hakkaa älyssä mennen tullen kaikki kokoomus- ja kepuhuijarit.

Nordic Man
18.3.2012 20:41

Hänhän kertoi Hjalliksen haastattelussa olevansa kouluja käymätön ja siirtynyt työelämään 17-vuotiaana. Aikoi kyllä harkita aikuisopiskelua kunhan aika antaa myötä.

kiissseli
18.3.2012 20:13

Olihan meillä 80luvulla puhemiehenä Kemiran sähkömies, joka ei taitanut toista kotimaista.

Kari
18.3.2012 18:57

Entä Henna Virkkunen(kok)? Koulunsa aikanaan keskenjättänyt ja myöhemmin iltalukion käynyt onkin nyt kuntaministerinä. Hyvää jälkeä näyttää syntyvänkin, hoiteli jo Ylipopistot kerjäläisasteelle.

Faktaa
18.3.2012 21:20

Ottamatta kantaa sen kummemmin Heinäluodon kuin Virkkusenkaan myöhempiin tekemisiin on pakko muistuttaa mieliin, että iltalukioiden (nyk. aikuislukioiden) opiskelijat osallistuvat ihan samoihin yo-kirjoituksiin kuin muutkin lukiolaiset.

Kari
19.3.2012 07:46

Tarkoitinkin sitä, että Ritva huomaa roskan toisen silmässä muttei tikkua omassa. Iltakouluhan on ihan laillinen ja hyväksyttävä ja jopa vaativampi tapa suorittaa lukio.

Ads by google, kommentit jatkuvat alla
tuumasta toimeen, ritva
18.3.2012 16:58

Ritva!

Kun olet huomannut Wikipedian tiedoissa tuollaisen perustavaa laatua olevan virheen, niin korjaapa se heti.

Wikipedian väärät tiedot voi nimittäin kuka tahansa oikaista. Se on jopa tioivottaa

ei ole kehumista
18.3.2012 16:26

Voi hyvännen aika. Meillä on päämisterinä mies, joka toimi ennen valtiovaraiministerinä ja lukion todistuksesa komeilee kuutonen matikassa. Ei ole ihme, jos tuli muutan miljardin virhe Venäjän talousluvuissa. Pitäis ensin opetella laskemaan, ennen kuin menee neuvomaan maailman yhtä talousmahtia. Heinaluoma ei ole sentään päissään söpertänyt eduskunnassa, niin kuin eräs kokoomuslainen.

R Hood
18.3.2012 16:14

Ei ole Heinäluoman tehtävä korjailla mitään Wikipedian tietoja. Ko puolueessa on paremmin koulutettuja, mutta ihan upitoheloita. Heinäluomalla on kuitenkin uskottavuutta ja jonkinlaista auktoriteettia..

G M
18.3.2012 15:57

Oli mikä oli, mutta ainakaan häntä ei epäillä valehtelusta eduskunnalle.

ekka
17.3.2012 14:23

Ritvalla näkyy olevan vitsit vähissä Demareiden arvostelussa. Onko mielestäsi Heinäluoma hoitanut huonoimmin tehtävänsä,kuin Joutsenlahti tai Ravi? Eikö kaikkitietävä wikipedia voi aivan omasta tahdostaan tuoda totuutta esiin?

Dunja
18.3.2012 15:05

Heinäluomaa tietysti haittaa tuo herraskainen lähtökohta. Prässipoika olisi sopiva koulutus puhemiehelle. Sitä paitst Heinäluoma ajaa takapenkliltä kuten perunakuopasta ylösnoussut messiaaninen Jarmo Korhonen. Eduskunnan puhemiehen kun ei edellytetä osallistuvan päivänpolitiikkaan, mutta kyllähän te tiedätte kuinka anoppikin haluaa ajaa autoa.

tuohan tunnettiin
18.3.2012 19:23

Tuo perunakuoppayleistys ja moni muukin paljastaa, että Dunja, Ajatteleva Tekijä, veli kirkkohopea ja monta muuta nimimerkkiä on yhden ja saman tänne työkseen kirjoittavan käsialaa. Tarkoitus on provosoida ihmisiä kirjoittamaan ja ottamaan kantaa. Usein mielipiteet heittävät laidasta laitaan samalla nimimerkillä. Kukaan (kai?) ei voi olla niin tyhmä, että puolustaa julkisesti rikollisuutta.

demarifobia ?
18.3.2012 21:19

Dunja asuu täällä yötä päivää ja miettii, mitähän kirjoittaisi demareista. Joskus käy vähän sääliksi. No, onneksi me ei olla kaikki samanlaisia.

Dunja
18.3.2012 22:42

Takapenkiltä ajaminen rikollisuuttaa? Päivänpolitiikkaan osallistuminen rilollista. En oikein päässyt jyvälle kirjoituksestasi. Mainitsemistasi kirjoittajista en juuri tiedä. Tuskin koskaan vastaavat sosialidemokraatin tai persun ärhäkkyydellä, harvoin vastaan heidän kirjoituksiinsa. Kuljemme eri latuja.

veli kirkkohopea
18.3.2012 22:53

Eikö yhtään nolota, kun veikkauksesi menee noin pahasti pieleen?

Sen, kuinka onneton päättelykyky Sinulla on, tietävät ainakin Dunja, Ajatteleva Tekijä ja heidän lisäkseen myös minä ja ne "monet muut nimimerkit".

Sallinkin jotkut "tietäjät" ovat väittäneet olevan yhtä kuin Ajatteleva Tekijä ja minä, mutta Dunjaksi häntä ei kukaan ole jostakin syystä vielä epäillyt.

Mainos
Jääräpää 31.10.2014 07:55